Dnes se podařilo dokončit 24 hodin Le Mans |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Tomáš Richtr počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Dnes ráno v 9:00 se podařilo prolomit jeden z milníků on-line her, to když skončil záovd na 24 hodin na okruhu Le Mans, pořádaný sdružením SimRacing.cz. A to navzdory skutečnosti, že z deseti posádek cíl viděly jen tři. Úspěch je o to cennější, jelikož se do cíle a na stupně vítězů dostala i posádka pod hlavičkou našeho magazínu Fomule.cz Racing ve složení Pavel Fabry, Tomáš Richtr, Vojtěch Černý a Tomáš Keresztes, jedoucí ve třídě GT2 na voze Ferrari F360. "Odkomentoval jsem už dva reálné závody 24 hodin Le Mans a dnes jsem zažíval podobné emoce - už jen díky tomu to stálo zato! Co převažuje nejvíc je neuvěřitelný obdiv těm, co dojeli a vydželi, a pak respekt k mým týmovým kolegům, kteří do toho dali všechno, děkuju. Čest všem těm, kterým se nepodařilo dojet. Minimálně děkuji za nádherný zážitek, pro ty tenhle život žiju ;-)" řekl v cíli Tomáš Richtr. V cíli se radoval také Pavel Fabry: "Za sebe chci poděkovat své posádce, tedy Tomyšovi, Matovi a Tommykovi za jejich skvělé výkony na trati. Také děkuju Jeremymu a Mirgovi za to, že nám doslova za pět minut dvanáct přihráli právě Tommyka, jak se totiž před startem ukázalo, bylo to hodně důležité. Děkuju tátovi (FBR) za to, že nás celý závod povzbuzoval, vytrval s námi od startu a do cíle, velkou mírou se podílel na našem harmonogramu, který se povedlo skvěle vyvážit. Dále děkuji organizátorům za mod, trať a uspořádání tohoto závodu. BYLO TO SUPERRRRRR!!!!!" "Vzhledem k technickým potížím s vozem Vojtěcha Černého jsme rozjeli závod se třemi piloty. Po celodenní sobotní "generální opravě" software se problémy podařilo odstranit a Vojtěch nastoupil v podvečerních hodinách do závodu," prozradil více detailů stratég týmu Pavel Fabry starší. "V odpoledních hodinách se objevily závady na brzdovém systému, které se ale podařilo odstranit a vůz se až do konce závodu choval klidně. Piloti, a zejména nad ránem jedoucí Tomáš Keresztes, odvedli skvělou práci a dokázali udržet pozici v závodě." Téměř morbidně svědomitá a poctivá příprava se vyplatila pozdějšímu vítězi závodu, týmu NEJA Tomineli Motoraj, ve složení: Nela Severová, Jakub Věněček, Kamil Petrucha, Milan Petrucha, jedoucí ve třídě LMP1 na voze Audi R8. "Drželi jsme se na druhém místě se značným odstupem za vedoucí posádkou Blue Coyots. Po jejich nenadálém odstoupení jsme převzali vedení a do konce závodu jsme už zůstali na špici," řekl člen vítězné posádky Kamil Petrucha. "Celý závod jsme díky důkladné přípravě vozu nezaznamenali sebemenší technické problémy. Naštěstí nás nepostihly problémy se spojením a tak jsme si mohli vychutnat radost ať už z noční oblohy a ranního rozbřesku tak hlavně z dojetí do cíle." Za nimi na druhém místě dojela po neméně úctyhodném výkonu posádka Orange Racing Team, ve složení: Jaroslav Mušálek, Petr Psenica a Lukáš Stranc, jedoucí ve třídě GT1 na voze Ferrari F550 Maranelo. "Start závodu a jeho první třetina probíhala prakticky bez problémů. Trochu nás ovšem mrzelo že vůz Corvette konkurenční posádky v naší třídě nám od začátku nestačil a poměrně záhy odstoupil pro technické potíže. Zhruba před polovinou závodu se vyskytl nečekaný problém s brzdami," prozradil bezprostředně po dojetí do cíle Jaroslav Mušálek. "Díky neskutečně velkému množství odpadlíků a naší vytrvalé jízdě, se radujeme z celkově druhého místa za vítěznou posádkou ve voze kategorie LMP1. Byl to fantastický závod a i když souboje na dráze prakticky neexistovaly mělo to obrovský náboj a zápletku." Po 24 hodinách ujel vítěz závodu 385 kol, Ferrari 550 364 a Ferrari F360 336 kol: FOTOGALERIE SLAVNOSTNÍHO DOJETÍ DO CÍLE Smutnými hrdiny závodu je posádka Kryštof Racing. Ta totiž ze závodu odstoupila dvě hodiny před jeho koncem! "Jedinou komplikací před začátkem závodu byla nedostupnost Bronislava Heryana (Tuxe) a možné přidání do závodu až v odpoledních hodinách," řekl Tomáš Appelt. "V začátcích závodu jsme kroužily po okruhu konzistentním tempem a po 9 hodinách se k nám připojil i Bronislav Heryan. Mezitím už odstoupilo ze závodu několik posádek, které měly technické potíže. Přišla noc a dostavilo se i vyčerpání. I přesto jsme pokračovali v závodě bez větších obtíží. Jenže v tu chvíli 2 hodiny 15 minut před koncem zastihla technická nehoda i nás." Uznání si a čest si zaslouží všichni, kdo nastoupili do závodu, tady jsou: LMP1 Audi R8 Audi R8 LMP2 Reynard Reynard Lola
GT1 Chevrolet Corvette
Zdroj: Formule.cz Komentáře ke článku
|
Reklama