clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Toyota byla vidět během Super Bowlu

vydal: Marek Chvála
zveřejněno: 4.2.2019, 13:50

počet komentářů: 0


Nejsledovanějším televizním přenosem roku je v USA pravidelně Super Bowl, tedy finále ligy amerického fotbalu. Před obrazovky přitáhlo na sto milionů fanoušků.

To je pochopitelně i skvělá příležitost k umístění reklamy, ačkoliv její jedna sekunda vyjde v přepočtu na čtyři miliony korun. Využila ji i na americkém trhu velmi aktivní Toyota. 

Antoinette Harrisová byla angažována do reklamy Toyoty

Japonská automobilka spot tentokráte postavila na hráčce amerického fotbalu Antoinette „Toni“ Harrisové, která propaguje model Toyota RAV4 Hybrid.

Harrisová patří k největším hvězdám tohoto sportovního odvětví. Jako první v historii dostala stipendijní nabídku a jejím cílem je prosadit se i v mužské soutěži.

Zdroj: Toyota

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
Toyota RAV4 si vezme litr na sto kilometrů - 4.12.2020
Těžký zrod bestselleru - 5.5.2020
Toyoty RAV4 se už prodalo 10 milionů kusů - 8.4.2020

Reklama