Toyota byla vidět během Super Bowlu |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Nejsledovanějším televizním přenosem roku je v USA pravidelně Super Bowl, tedy finále ligy amerického fotbalu. Před obrazovky přitáhlo na sto milionů fanoušků. To je pochopitelně i skvělá příležitost k umístění reklamy, ačkoliv její jedna sekunda vyjde v přepočtu na čtyři miliony korun. Využila ji i na americkém trhu velmi aktivní Toyota. Antoinette Harrisová byla angažována do reklamy Toyoty Japonská automobilka spot tentokráte postavila na hráčce amerického fotbalu Antoinette „Toni“ Harrisové, která propaguje model Toyota RAV4 Hybrid. Harrisová patří k největším hvězdám tohoto sportovního odvětví. Jako první v historii dostala stipendijní nabídku a jejím cílem je prosadit se i v mužské soutěži. Zdroj: Toyota Komentáře ke článku
|
Reklama