Zimní sezona začala závodem na A1 Ringu |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Tomáš Richtr počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Zimní šampionát formule 1 začal, samozřejmě hovoříme o šampionátu na počítačích, který jsme poprvé představili zde. Na okruhu A1 Ring se sešlo čtyřicet monopostů Formule 1 a my vám přinášíme obrázkem některé z rozhodujících momentů. A1 Ring je dnes neobvyklým místem pro formuli 1. Především proto, že tento rakouský okruh byl zrušen a prošel demolicí. Stejně tak neobvyklý je i zimní šampionát formule 1, který vedeme jako doplňkovou aktivitu k hlavní letní sezóně. Proto zde naleznete hlavně tratě, které v letní sezóně nebyly zařazeny. Evropská klasika A1 Ring tak nemohla v tomto virtuálním kalendáři chybět. (Níže jsou jen úryvky a obrázky ze závodu, plnou reportáž závodu najdete zde. Klikněte na obrázek pro jeho původní velikost.) Hned první zatáčka nabídla dramatické okamžiky a na druhé místo se velmi tvrdým manévrem dostává Stoun. Stoun: „Start byl hrubej, Rangera jsem tam trochu vytlačil, ale naštěstí mě viděl ve zpětných a nechal mi místo.“ Zmatek za první zatáčkou po smyku Icemana byl osudný i pro jednoho dalšího pilota. Pořadí na čele se na delší dobu ustálilo na Stoun, Ranger_Zx a Zydar. Po pěti kolech pasivního kroužení Ranger_Zx konečně začal útočit na leadera závodu, nicméně bezúspěšně. Dvanácté kolo a borci na čele krouží stále v těsném závěsu. Zydar v 16.kola ze třetího místa zajíždí k mechanikům a prozrazuje tím svou strategii dvou zastávek. První a zároveň poslední selhání pohonného agregátu v tomto závodě, kouřící Tomas. Po třiceti minutách pod neustálým tlakem nakonec chybuje i takový pilot, jakým je Stoun a přepouští vedení. Ranger_Zx: „Tyhle kola před zastávkou jsem tlacil na pilu jak to jen šlo, abych po návratu na trať byl urcitě před Stounem, ale po incidentu v boxech nakonec zbytečně..“ V půlce závodu, ve 24.i ve 25.kole bylo v boxové uličce pěkně rušno a taky těsno. Ve 26.kole došlo ke škaredě vyhlížejícímu incidentu, když z první zatáčky vylétl Zydar. Šňůra černých momentů pro piloty bojující o poslední medaili začala 10 kol před cílem. Pierre: „Dnes jsem malem zlikvidoval celý Retiree :-(. Chtěl jsem se z toho místa dostat, ale nešlo zařadit.“ Na čele závodu se mezitím už nic nemění a Ranger_Zx si udržuje před druhým Maximusem přibližně sekundový náskok. Pouhých šest kol před cilem nenadále odstoupil vicešampion léta 2006 Krakonosch [Blue Coyote Racing], pro potíže s elektronikou. Jen tři kola před cílem odstoupil také Stoun [Blue Coyote Racing] po nepřijemné havarii ve druhé zatáčce. Cílem nakonec jako první projíždí radující se Ranger_Zx [Domark], velmi těsně následovaný svým pronásledovatelem z druhé půli závodu, Maximusem [Bohemia Headshot]. Pro třetí místo si po bravurní stíhací jízdě a odpadnutí některých soupeřů dojel Mirzza. Mirzza: „Kdybych měl tak suché tričko jako mi vyschlo v krku po startu a tak vlahé rty jak mám mokre tričko v cíli..byla by to nirvána... Šampión letní sezóny 2006 a zároveň vítězný tým poháru konstruktérů Domark má díky dnešnímu vítězství další důvod k oslavám. Ranger_Zx: „Propotil jsem trenky, křeslo a snad i vyplavil sousedy pod nama :-). Na výjezdu z boxů vedle Stouna jsem křičel nadšením, škoda, že dostal drive-trougth, mohli jsme bojovat do poslední zatáčky ve třech a to by byl ještě větší mazec.“ Zdroj: SimRacing.cz Komentáře ke článku
|
Reklama