Ve druhé třetině pokračuje už jen pět posádek |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Tomáš Richtr počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Na serverech sdružení SimRacing uběhla třetina náročného a dlouhého závodu 24 hodin Le Mans. V závodě však pokračuje už jen pět posádek. Není zřejmé, co je na vině, zda nějaký bug herního módu nebo neošetřené procedury při střídání jezdců, ale čtyři posádky vypadly právě během střídání. Co se problémů na vozech týče, nejnáchylnější jsou brzdy. Tým Formule.cz (Píďa - Pavel Fabry, Tomyš - Tomáš Richtr, Mat - Vojtěch Černý, tommyk - Tomáš Keresztes) nějakou dobu měl za to, že má po závodě, ale brzdy se daly opravit. Hůř na tom byla posádka Retro Power s vozem Chevrolet Corvette (Pavel Rotter, Karel Marciniszyn, Bronislav Robenek, Jirka Černovsky): "Bohužel to co se zdalo že jsme při testovaní pořešili nakonec selhalo...naprosto bez varovaní mi odesla při brždění na konci rovinky brzda na levem přednim kole...auto jsem pekně ržšvihal - nešlo zaregovat - každopadně do boxu jsem to dotahla kluci dokazali opravit vše...krom te brzdy...jsem ale rad že jsme se zůčastnili - a moc se těším, že příště se nás sejde víc!!! Ti co nezkusili vůbec netuší jak supr atmosféru tyhle teamové zavody mají!!! Běžte do toho..klidně ve třech - je to skvělé!!!" neskrýval nadšení Karel Marciniszyn. Sportovní tragédie potkala tým Blue Coyot Racing s vozem Audi R8 (Stoun - Martin Nirmrichter, schumi4ever - Stevo Zilik, Jardier - J.Honzík ml., Perg - Tomáš Cagaš): "Před pár minutama jsem vysedl z auta. Držíme první pozici a to hlavně díky uchýlnýmu ufounovi Jardierovi, který vyjel téměř 2,5 minutový náskok během prvních dvou hodin. Protože není kam spěchat, jezdil sem opravdu z rezervou asi o 3 sekundy pomaleji na kolo než Jardier, mám na krku jednu malou minelu která nás stála asi 6 sekund, ale auto sem nepoškodil. Strategie výměny pilotů vycházi skvěle, měníme piloty každý druhý PIT STOP a posádka za námi každý, čímž přichází asi o 10 sekund. Teď náš LM P1 řídí Schumi4ever - Stevo Žilík - jezdí časy kolem 3.35-6," řekl Martin Nimrichter před tím, než jeho posádka při předávce ze závodu vypadla! Problém s brzdami potkal i Orange Racing tým s Ferrari 550 Maranello (Doyle - Jaroslav Mušálek, psena - Petr Psenica, Batista - Lukáš Stranc): "Objevil se nečekaný problém s brzdami.LP brzda uplně odešla.Ani opakovanou zastávkou se nepodařilo problém vyřešit. Při řízení Doyla jsme skusili výměnu celého levého předního kola včetně chlazení. Do vozu usedl spátky psena a vydal se do závodu. Zdá se že auto brzdí v celku dobře, nicméně ukazatele teplot se zbláznili a nejsme schopni určit míru opotřebení. Tým pokračuje v plném ale opatrném tempu dále v závodě, nicméně tento technický problém nás stál pracně vybudovaný náskok na 4 v pořadí a vyměnili jsme si tak pozice.Jedeme tak na 4 pozici cca 1. minutu za 3 LMP2 které řídí slinky," řekl Jaroslav Mušálek. V diskuzních klubech se vedou debaty o tom, zda se vůbec povede tento unikátní pokus dovést až do úspěšného konce. Pořadí po třetině závodu: FOTOGALERIE 1 Zdroj: Formule.cz Komentáře ke článku
|
Reklama