|
||||||||||
• 1 • 2 • 3 • 4 • 5 • 6 • 7 • 8 • 9 • 10 • • 11 • 12 • 13 • 14 • 15 • 16 • 17 • 18 • 19 • 20 • • 21 • 22 • 23 • 24 • 25 • 26 • 27 • 28 • 29 • 30 • • 31 • 32 • 33 • 34 • 35 • 36 • 37 • 38 • 39 • 40 • • 41 • 42 • 43 • 44 • 45 • 46 • 47 • 48 • 49 • 50 • • 51 • 52 • 53 • 54 • 55 • 56 • 57 • 58 • 59 • 60 • • 61 • 62 • 63 • 64 • 65 • 66 • 67 • 68 • 69 • 70 • • 71 • 72 • 73 • 74 • 75 • 76 • 77 • 78 • 79 • 80 • • 81 • 82 • 83 • 84 • 85 • 86 • 87 • 88 • 89 • 90 • • 91 • 92 • 93 • 94 • 95 • 96 • 97 • 98 • 99 • 100 • • 101 • 102 • 103 • 104 • 105 • 106 • 107 • 108 • 109 • 110 • • 111 • 112 • 113 • 114 • 115 • 116 • 117 • 118 • 119 • 120 • • 121 • 122 • 123 • 124 • 125 • 126 • 127 • 128 • 129 • 130 • • 131 • 132 • 133 • 134 • 135 • 136 • 137 • 138 • 139 • 140 • • 141 • 142 • 143 • 144 • 145 • 146 • 147 • 148 • 149 • 150 • • 151 • 152 • 153 • 154 • 155 • 156 • 157 • 158 • 159 • 160 • • 161 • 162 • 163 • 164 • 165 • 166 • 167 • 168 • 169 • 170 • • (171) • 172 • 173 • 174 • 175 • 176 • 177 • 178 • 179 • 180 • • 181 • 182 • 183 • 184 • 185 • 186 • 187 • 188 • 189 • 190 • • 191 • 192 • 193 • 194 • 195 • 196 • 197 • 198 • 199 • 200 • • 201 • 202 • 203 • 204 • 205 • 206 • 207 • 208 • 209 • 210 • • 211 • 212 • 213 • 214 • 215 • 216 • 217 • 218 • 219 • 220 • • 221 • 222 • 223 • zobrazeny komentáře 5101 až 5130 z 6680 |
|
|||||
Black@White: Nova loni hovořila o vytvoření nového fenoménu při přenosech F1. Uvidíme, jak se toho zhostí. |
|||||
|
|||||
To sem na ně zvědavej... Každé Velké ceně - až na závody vysílané v časných ranních hodinách - bude předcházet vstup z pražského studia, které ve většině případů povede Pouva. "Před závodem diváci uvidí horké novinky z místa dění od našeho štábu. Mimo to chceme do studia zvát zajímavé hosty, kteří doprovodí komentářem samotný přenos. Pokud vše vyjde, mohou se diváci těšit třeba na Pedra de la Rosu, Heinze Haralda Frentzena nebo Luku Badoera," odtajnil Pouva |
|||||
|
|||||
|
|||||
nova sezona - nove zvyky: podme si podebatit aj na chat......ste vitani |
|||||
|
||||||
|
||||||
Hele,mozna nechce proto,ze je nejrychlejsi |
||||||
|
||||||
|
||||||
Prosím tebe, je to teď možná nejrychlejší žena světa. By ses nechal povozit, to si piš... |
||||||
|
|||||
Už ani ne týden!!! |
|||||
|
|||||
nevim Danica je průměr... nešel bych do ní, já su rozmazlenej něčiiim inýým |
|||||
|
|||||
co takto navstivit niekedy aj chat.......... |
|||||
|
||||||
|
||||||
Tak to je úlet |
||||||
|
|||||
Kua dal bych si líbit jednu noc |
|||||
|
|||||
Chcete-li vidět fakt nevkusné a navíc na rychlost připojení náročné stránky, který se sportovní kariéry dotýkají jen minimálně, určitě navštivte: [ odkaz ] |
|||||
|
|||||
Cus, je mozny, ze par z vas hraje TrackMania NATIONS.. Tak sem se chtel zeptat, jestli treba nevite o nakym serveru kde by se jezdilo na okruzich F1 nebo tak.. |
|||||
|
|||||
Markíza prý letos nebude dávat F1. |
|||||
|
||||||
|
||||||
To byla recnicka otazka. Ja nejsem zkusebni komise, mne to nemusis vykladat. Pouze jsem chtel naznacit, ze se muzes dostat do situace, kdy musis najit reseni sam a beres na sebe odpovednost za to, jak to dal bude pokracovat. A to neni sranda. I kdyz tam puvodne jenom treba drzis plot, nebo sbiras ulomky z trate. |
||||||
|
||||||
|
||||||
Vidis, ze se da dostat k informacim, kdyz se chce. |
||||||
|
|||||
No tak som cital ze chcu aby som si "so zlavou " kupil komplet oblecenie a vsetko ostatne co budem pocas GP potrebovat; takze myslim ze tymto mozem tento napad ukoncit... |
|||||
|
|||||
BTW: "co kdyz se prave u tebe stane nehoda a jste tam tri? Musis neco delat. Ty a ti dva jste prvni, kdo k tomu bezi. Co udelas? Jak se zachovas? A nejen to. Je toho hodne." Tak jeden sa postavi pred miesto nehody a zacne mavat zltou vlajkou, ak je na ceste nejaky olej z havarovaneho auta tak aj zlto-cervenou. Dalsi by mal ist do bezpecnej vzdialenosti za miesto nehody a to oznacit zelenou vlajkou. Ostal jeden (preco si nepovedal viac ako 3?) ktory ide k havarovanemu monopostu a zisti ci nezacina horiet. Ak ano tak pomoze jazdcovy vystupit z auta (ak tak uz sam nespravil) a zacne ho hasit. Ak nie tak nerobi nic kym jazdec nevystupi sam; ak nemoze tak caka na Medical Car. Ked je jazdec von z auta, privola odtahovaci traktor, pomocou dvoch lan upevni vrak monopostu na hak zeriava a ten ho odnesie za barieru z pneumatik. Ak su na trati zbytky monopostu tak dalsi by ich mali medzitym odstranit. Jednoduche, nie? |
|||||
|
|||||
No mne odpisali ze si mam pozriet toto: |
|||||
|
||||||
|
||||||
Ale zkus treba tohle: [ odkaz ] Mozna ziskas presnejsi informace a zjistis, jestli je to slozite, nebo ani ne. |
||||||
|
|||||
Martin 87: Prisne je to vsude. Prisnejsi je to jeste v Monaku. Tam nejde o to, jestli nekdo vypada zkusene, jestli je profesional, nebo amater. Automotokluby maji prevazne clenskou zakladnu z fandu motorismu. Nejde o to, jestli jses motorista profesional. Motoristicke akce poradatelsky vetsinou zastresuji narodni automotokluby a i kdyz jde treba jen o sbirani ulomku na trati, nebo drzeni plotu, aby na trat nikdo nesel, tak to nemuze delat jakykoli brigadnik. Vem si treba, jaka je Britanie velka zeme. Kolik ma clenu jeji automotoklub a kolik zavodu F1 se tam jede (ono ale jestli si projdes web Silverstone, zjistis, ze tech akci tam je hodne, testovani nevyjimaje). Tech par desitek vyvolenych si musi odbyt radu akci - i regionalniho vyznamu, obetovat spoustu volneho casu a za to nedostavaji ani poradnej plat - je to urcita forma odmeny za cinnost v automotoklubu (maji par volnasku, obcerstveni, nocleh a tak podobne plus par liber kapesnyho). Jako tratovy komisar (i kdyz na nejnizsi urovni) musis opravdu ovladat vsechno, co k tomu nalezi (i kdyz jsi amater): pravidla, znat dokonale okruh, kontaktni osoby, kompetence vsech poradatelu, unikove zony - co kdyz se prave u tebe stane nehoda a jste tam tri? Musis neco delat. Ty a ti dva jste prvni, kdo k tomu bezi. Co udelas? Jak se zachovas? A nejen to. Je toho hodne. Ja jsem chtel delat komisare v Monaku v 1998 a v 1999. A i kdyz jsem tam mel znameho, kterej komisare delal (mj. to byl ten, co pak pozdeji maval "omylem" modrou vlajkou Bernoldimu, aby "pustil" DC-ho ), tak mne ani nepustili za predakem na pohovor. A byl jsem pak velice stastnej, ze jsem aspon mohl v 1999 uklizet pitlane po zavode a po kvalifikaci od bordelu, co tam nahazeli lidi z tribun. Co se tyce Silverstonu, zkus treba Job Vacancies a tam Seasonal Workers - mozna ti reknou, co a jak. Ja se o to zajimal v 1998 a 1999 v Monaku, pak uz ne - i z duvodu vyse zminenych. Mozna se to vsechno zmenilo. |
|||||
|
|||||
A po anglicky viem ale tak skuste to tam najst... |
|||||
|
|||||
No ja som myslel na tu mechanicku pracu, nie funkciu tych co rozhoduju o trestoch pre pretekarov a podobnych veciach. A tie podmienky sa mi zdaju byt dost prisne na to aby niekto mohol kyvat zltou zastavkou alebo pozametat rozbite casti auta z trate. Alebo to maju take prisne len v Britanii? Pretoze niekde som cital ze napriklad ten v Australii ktoreho zabili odtrhnute casti Villeneuvovho monopostu v roku 2001 to bral ako svoju zalubu a hlasil sa ku komisarom kazdy rok pri GP v Melbourne. A na fotkach z pretekov je tiez vidiet rozne typy ludi, a nie vsecti vyzeraju ako mimoriadne skuseni pracovnici. |
|||||
|
|||||
Hmm, jel jsem domů to sledovat s manželkou, Praha ať mi políbí, jste nespolečenský :) |
|||||
|
|||||
Ve Hvězdě(nevim jesli se nemenuje Zlatá) na Václaváku, maj tam plátno, řikaj tam tomu sportbar, ale vesměs je to něco mezi solidní hospůdkou a restaurací. Budvar 24 Kč, na centrum to neni zlý... |
|||||
|
|||||
Chci někde s někým sledovat večer hokej v Praze... Kde? |
|||||
|
||||||
|
||||||
Už jsem viděl ledacos, ale tohle je opravdu síla. |
||||||
|
||||||
|
||||||
Nene, to jenom v Nemecku (a v Italii ) |
||||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
provokace nebereme.... Jo a proc je nadvlada Michelina nad Bridge ????No???? |
||||||
• 1 • 2 • 3 • 4 • 5 • 6 • 7 • 8 • 9 • 10 • • 11 • 12 • 13 • 14 • 15 • 16 • 17 • 18 • 19 • 20 • • 21 • 22 • 23 • 24 • 25 • 26 • 27 • 28 • 29 • 30 • • 31 • 32 • 33 • 34 • 35 • 36 • 37 • 38 • 39 • 40 • • 41 • 42 • 43 • 44 • 45 • 46 • 47 • 48 • 49 • 50 • • 51 • 52 • 53 • 54 • 55 • 56 • 57 • 58 • 59 • 60 • • 61 • 62 • 63 • 64 • 65 • 66 • 67 • 68 • 69 • 70 • • 71 • 72 • 73 • 74 • 75 • 76 • 77 • 78 • 79 • 80 • • 81 • 82 • 83 • 84 • 85 • 86 • 87 • 88 • 89 • 90 • • 91 • 92 • 93 • 94 • 95 • 96 • 97 • 98 • 99 • 100 • • 101 • 102 • 103 • 104 • 105 • 106 • 107 • 108 • 109 • 110 • • 111 • 112 • 113 • 114 • 115 • 116 • 117 • 118 • 119 • 120 • • 121 • 122 • 123 • 124 • 125 • 126 • 127 • 128 • 129 • 130 • • 131 • 132 • 133 • 134 • 135 • 136 • 137 • 138 • 139 • 140 • • 141 • 142 • 143 • 144 • 145 • 146 • 147 • 148 • 149 • 150 • • 151 • 152 • 153 • 154 • 155 • 156 • 157 • 158 • 159 • 160 • • 161 • 162 • 163 • 164 • 165 • 166 • 167 • 168 • 169 • 170 • • (171) • 172 • 173 • 174 • 175 • 176 • 177 • 178 • 179 • 180 • • 181 • 182 • 183 • 184 • 185 • 186 • 187 • 188 • 189 • 190 • • 191 • 192 • 193 • 194 • 195 • 196 • 197 • 198 • 199 • 200 • • 201 • 202 • 203 • 204 • 205 • 206 • 207 • 208 • 209 • 210 • • 211 • 212 • 213 • 214 • 215 • 216 • 217 • 218 • 219 • 220 • • 221 • 222 • 223 • zobrazeny komentáře 5101 až 5130 z 6680 |
Reklama