diskuze
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

DISKUZNÍ FÓRUM:  MOTORHOME
 
Obecná diskze pro návštěvníky magazínu FORMULE.cz. Zde si můžete povídat o čemkoli, co vás napadne, je jedno, zda o formuli 1, nebo čemkoli jiném, co s formulí zrovna nesouvisí.
 

  Kolik je pět krát dva?  

  nick:
  e-mail:
  text:   
:-) :-( ;-) :-x :-o :-E :-D :-P 8-I %-/ (GRR) 8-) ;-I (OK) (KO)
 
Reklama
 
• 1 • 2 • 3 • (4) • 5 • 6 • 7 • 8 • 9 • 10 •
• 11 • 12 • 13 • 14 • 15 • 16 • 17 • 18 • 19 • 20 •
• 21 • 22 • 23 • 24 • 25 • 26 • 27 • 28 • 29 • 30 •
• 31 • 32 • 33 • 34 • 35 • 36 • 37 • 38 • 39 • 40 •
• 41 • 42 • 43 • 44 • 45 • 46 • 47 • 48 • 49 • 50 •
• 51 • 52 • 53 • 54 • 55 • 56 • 57 • 58 • 59 • 60 •
• 61 • 62 • 63 • 64 • 65 • 66 • 67 • 68 • 69 • 70 •
• 71 • 72 • 73 • 74 • 75 • 76 • 77 • 78 • 79 • 80 •
• 81 • 82 • 83 • 84 • 85 • 86 • 87 • 88 • 89 • 90 •
• 91 • 92 • 93 • 94 • 95 • 96 • 97 • 98 • 99 • 100 •
• 101 • 102 • 103 • 104 • 105 • 106 • 107 • 108 • 109 • 110 •
• 111 • 112 • 113 • 114 • 115 • 116 • 117 • 118 • 119 • 120 •
• 121 • 122 • 123 • 124 • 125 • 126 • 127 • 128 • 129 • 130 •
• 131 • 132 • 133 • 134 • 135 • 136 • 137 • 138 • 139 • 140 •
• 141 • 142 • 143 • 144 • 145 • 146 • 147 • 148 • 149 • 150 •
• 151 • 152 • 153 • 154 • 155 • 156 • 157 • 158 • 159 • 160 •
• 161 • 162 • 163 • 164 • 165 • 166 • 167 • 168 • 169 • 170 •
• 171 • 172 • 173 • 174 • 175 • 176 • 177 • 178 • 179 • 180 •
• 181 • 182 • 183 • 184 • 185 • 186 • 187 • 188 • 189 • 190 •
• 191 • 192 • 193 • 194 • 195 • 196 • 197 • 198 • 199 • 200 •
• 201 • 202 • 203 • 204 • 205 • 206 • 207 • 208 • 209 • 210 •
• 211 • 212 • 213 • 214 • 215 • 216 • 217 • 218 • 219 • 220 •
• 221 • 222 • 223 •
zobrazeny komentáře 91 až 120 z 6680
 
 
 Dejv - dejv1kgmail.com
02.01.2011 11:49
Fernando Alonso.jpg
reagovat na příspěvek
 
Mysak píše: Víš co, prodej tu hru, prodej PS3 a bude ti líp. I mě.
 
 
 
Podívej, jediné co chci je, abys uznal, že ta hra není tak úžasná jak se mě snažíš přesvědčit, a že lepší závodění si fakt užiju v F1 2010.Protože pokud je pravda to co jsi už skoro uznal, že zazávodit si v ní můžeš při on-line turnaji, tak je pravda to, co jsi napsal: nemusel jsem si ji kupovat! Ba co víc, nemusel jsem kupovat ani Playstation!! A ušetřené prachy investovat do patřičného náčiní a výbavy PC. Mohl jsem se zdarma registrovat někde na Simracingu a zazávodit si na mnohem více okruzích, proti daleko lepším hráčům, než ta tvoje špička.
 
Samozřejmě o to nestojím, proto nemám PC a mám Playstation, alespoň do teď to tak platilo.
 
Chápeš už konečně, o co mi jde od samého začátku? Že takovouhle hrou dost možná Sony podřezává větev samo sobě? Přijde i o zákazníky jako jsem já, kteří nestojí o to se někde sdružovat, organizovat, přizpůsobovat, a hrajou si radši na vlastním písečku-a zdaleka nás nebude tak málo jak si myslíš.
 

 Mysak - mysakpavlisakseznam.cz
02.01.2011 11:23
Michael Schumacher.gif
reagovat na příspěvek
 
Víš co, prodej tu hru, prodej PS3 a bude ti líp. I mě.
 

 Dejv - dejv1kgmail.com
02.01.2011 09:15
Fernando Alonso.jpg
reagovat na příspěvek
 
Mysak píše: 1. Každé auto se nechovalo uplně jinak, chovali se jinak jen různé typy aut. Jako předokolky, zadokolky, FR, RR a tak. Teď je to cítit daleko víc.   2.To že pneumatiky mají jinou vyzualizaci je mě známo. Ale jinak se chovaj. A to z těma brzdama je fakt. Jeli jsme online endurance závod na Laguně, člověk musel kurevsky brzdit dřív i z novejma pneumatikama. A ti z kterejma jsem jel mi to potvrzovali taky, navíc tohle bylo napsáno v několika recenzích. To že je ignoruješ a pouze kritizuješ není můj problém.   3.Dokázal jsem si to několikrát, kdy před koncem endurance závodu si zajedu jen pro nový gumy a přes to že jsou brzdy v háji dám nejrychlejší kolo. A to jsem se před tím mohl snažit sebevíc. A neargumentuj tím že jsem si okruh tak akorát najel. Ty okruhy mám v malíčku už leta.   4.Těch 50 koní máš díky tomu zajetí.   5.To jo, aut se opotřebovávala, jenže repasi si mohl udělat jen u bazarovky a když si dojel s novým autem to Le Mans, tak si nemusel dělat nic a vrátilo se to dpůvodního stavu.   6.Víš, je fakt že víceméně je to v kariéře putna, když si člověk veme silnější auto. Ne tak už v online když se jede turnaj a maj lidi podobně silný vozy. Tam se mě testování nastavení a jeho vypiplání osvědčilo tak že jsem suveréně vyhrál. Což se tebe netýka. Ty ani online nejezdíš a měřit síly s Československou špičkou nechceš. Tvůj problém.
 
 
 
1. Tuhle blbost, co jsi teď napsal, si asi těžko můžu ověřit že? Ale budiž.
2.Pneu-budiž, brzdy-budiž, něco málo za těch x let vymyslet museli. Možná sem to nezaznamenal prostě stejně, jako ty jsi nezaznamenal bod 1.
3. To, že jsi si to "dokázal" je dost chabý důkaz, nemyslíš? To já tohle kolikrát dokázal taky, ale nepřipisoval bych to stavu vyvážení auta, jen svému (tvému) momentálnímu rozpoložení a soustředění mysli.
4. A četl si vůbec někdy, co píšu? Asi blbě co? Nevadí, tak znovu:
Koupím v bazaru Pescarolo. Má 905 koní=standartní výkon. Vyměním olej. výkon vyleze na 955 koní (okamžitě po výměně, ne po žádném zajetí). Ujedu 800 km (1 závod Indy) výkon spadne zpátky na 905 koní. Olej už neměním, a odjedu s ním dalších cca.2600km (to je 2x vzdálenost Indy a 1x Suzuka). Výkon "spadne" o neuvěřitelné 2 koně, mám jich teď teda 903! Což je samo o sobě blbost, v GT4 by už dávno spadnul někam k 800-820 a po výměně oleje by vylezl tak na 880 koní. V GT5 vyměním znovu olej, a voala? Mám zpátky 955, tzn.50+2.
5.Proč stáčíš řeč jinam? Tak opotřebovávala se nebo ne? Opotřebovávala! Ty jsi tvrdil, že je to nějaká revoluce GT5, a jak je vidět, není! Důležité je, že se opotřebovávala v závodě,to jestli se po závodě opraví samo nebo za prachy je úplně vedlejší.
6. Jo ták, tak ty mi tu celou dobu vychvaluješ (a závodnickou nirvánu slibuješ)až v on-line závodění?? Takže abych si užil ty epické bitvy, musím se stát členem nějaké online komunity, někde se registrovat a organizovat svůj volný čas? Ahá, tak v tom je to kouzlo. Tak to díky, ale nemám zájem=další blbost. Ta hra snad má být skvělá sama o sobě, když si ji zapnu na hodinku třeba v neděli ráno, a ne až když se hraje jakýsi on-line turnaj! Na té hře není napsáno "stojím za prd, ale jen do chvíle než mě budeš hrát on-line".
A ta Československá špička, to jseš jako ty? Tak to jsem klidnej.
 
 
P.S. A jak se vaše Těžkoslovenská špička vyrovnává s takovou vývojářskou botou, že např. pneumatiky specifikace Racing Soft mají delší životnost než Racing Hard?? Na to jsem přišel včera úplnou náhodou, ale je to absurdní pravda.
 

 Mysak - mysakpavlisakseznam.cz
01.01.2011 17:42
Michael Schumacher.gif
reagovat na příspěvek
 
Dejv píše: Myšák: Ještě se vrátím k tomu, co jsi psal před silvestrem. To co tady vynášíš do nebe jako úžasný pokrok oproti minulému dílu, to všechno už tady v GT4 dávno bylo. Možná to jen trošilinku vybrousili, ale to je tak vše. 1.Není pravda, že se chovaly všechny auta stejně. Každé se chovalo podstatně jinak, a pokud jsi to nepoznal, tak sorry ale musel's mít asi ovladač vystrouhaný z borové šišky a ne od Playstationu, když jsi to necítil.   2. Pneumatiky se opotřebovávaly úplně stejně jako teď, akorát to bylo značené změnou barvy a ne ubýváním těch obdélníčků, a nereagovaly na přehřátí při smyku- no ale to je vážně úctyhodný pokrok po těch x letech! A že by mi odcházely při závodě brzdy jsem zatím taky nezaregistroval, nevím kdes na to přišel. 3.To že poznáš úbytek hmotnosti díky spotřebě paliva a jeho vliv na vyvážení auta, nebo dokonce na časech na kolo sis vymyslel ne? Napiš konkrétně u jakého auta sis toho všiml, možná bych tomu uvěřil u nějakého prémiového (s těma ale nezávodím), ale u standartu ti (třeba v Indy) zajedu jedno kolo jako druhé v jakékoliv fázi plnosti nádrže, to nemůžeš poznat, to už větší vliv mají ty pneu. 4.To že tě dostává "zajíždění" motoru je sice hezká blbůstka, ale pro hru naprosto nepodstatná a nahraditelná jakýmkoliv tuningem motoru, a opět-nevidím žádný důvod, proč jim to muselo trvat tak dlouho? To mohli zmáknout za týden. Navíc, olej už v GT4 vydržel tak 2000km, a pokud si jej (třeba při vytrvalostním závodu) nemohl vyměnit, tak šel výkon motoru rapidně dolu, a po závodě už jsi to nezachránil výměnou oleje jako teď. Teď jsem odjel 4500 km s Pescarolem, a výkon mi za celou dobu od nákupu (před první výměnou oleje)klesnul o směšné 2 koně! Po výměně oleje samozřejmě naskočily jako zázrakem zpátky.(+ asi 50 dalších k tomu). 5.Auta se taky opotřebovávaly a ne že ne, pamatuju si jak jsem se snažil při 24-hodinovce vždycky odjet co nejvíc kol a hned zkraje si vybudovat obrovský náskok, protože když jsem šel jako každý rozumný člověk spát a nechal řídit počítač (což bylo umožněno funkcí, kterou tady do GT5 jaksi opoměli dát) a ráno se k té hře vrátil, tak jsem hned poznal že s autem kromě poklesu výkonu není něco v pořádku. A ke konci závodu, tak po 20. hodině jízdy, už byly tak vymlácené čepy a tlumiče, že se dal auťák ztěží udržet rovně. Takže jsem radši předal řízení zpátky počítači, a jen s napětím sledoval jestli dojede a jestli mu bude náskok stačit. Jestli to takhle bude i v GT5 ještě nevím, ale každopádně by bylo smutné kdyby ne. 6. Ad to tvoje vychvalování nastavování aut- a k čemu ti to je? Já tady v GT5 za celu dobu nic nenastavoval (snad kromě převodů) a stejně vždycky všecko vyhraju, tak na co mi ta funkce kdy byla nebo bude? Zkrátka a prostě si moc idealizuješ to málo co je navíc, a zapomínáš na to, co už tu dávno bylo.
 
 
 
1. Každé auto se nechovalo uplně jinak, chovali se jinak jen různé typy aut. Jako předokolky, zadokolky, FR, RR a tak. Teď je to cítit daleko víc.
 
2.To že pneumatiky mají jinou vyzualizaci je mě známo. Ale jinak se chovaj. A to z těma brzdama je fakt. Jeli jsme online endurance závod na Laguně, člověk musel kurevsky brzdit dřív i z novejma pneumatikama. A ti z kterejma jsem jel mi to potvrzovali taky, navíc tohle bylo napsáno v několika recenzích. To že je ignoruješ a pouze kritizuješ není můj problém.
 
3.Dokázal jsem si to několikrát, kdy před koncem endurance závodu si zajedu jen pro nový gumy a přes to že jsou brzdy v háji dám nejrychlejší kolo. A to jsem se před tím mohl snažit sebevíc. A neargumentuj tím že jsem si okruh tak akorát najel. Ty okruhy mám v malíčku už leta.
 
4.Těch 50 koní máš díky tomu zajetí.
 
5.To jo, aut se opotřebovávala, jenže repasi si mohl udělat jen u bazarovky a když si dojel s novým autem to Le Mans, tak si nemusel dělat nic a vrátilo se to dpůvodního stavu.
 
6.Víš, je fakt že víceméně je to v kariéře putna, když si člověk veme silnější auto. Ne tak už v online když se jede turnaj a maj lidi podobně silný vozy. Tam se mě testování nastavení a jeho vypiplání osvědčilo tak že jsem suveréně vyhrál. Což se tebe netýka. Ty ani online nejezdíš a měřit síly s Československou špičkou nechceš. Tvůj problém.
 

 Dejv - dejv1kgmail.com
01.01.2011 11:52
Fernando Alonso.jpg
reagovat na příspěvek
 
Myšák: Ještě se vrátím k tomu, co jsi psal před silvestrem.
To co tady vynášíš do nebe jako úžasný pokrok oproti minulému dílu, to všechno už tady v GT4 dávno bylo. Možná to jen trošilinku vybrousili, ale to je tak vše.
1.Není pravda, že se chovaly všechny auta stejně. Každé se chovalo podstatně jinak, a pokud jsi to nepoznal, tak sorry ale musel's mít asi ovladač vystrouhaný z borové šišky a ne od Playstationu, když jsi to necítil.
 
2. Pneumatiky se opotřebovávaly úplně stejně jako teď, akorát to bylo značené změnou barvy a ne ubýváním těch obdélníčků, a nereagovaly na přehřátí při smyku- no ale to je vážně úctyhodný pokrok po těch x letech!
A že by mi odcházely při závodě brzdy jsem zatím taky nezaregistroval, nevím kdes na to přišel.
3.To že poznáš úbytek hmotnosti díky spotřebě paliva a jeho vliv na vyvážení auta, nebo dokonce na časech na kolo sis vymyslel ne? Napiš konkrétně u jakého auta sis toho všiml, možná bych tomu uvěřil u nějakého prémiového (s těma ale nezávodím), ale u standartu ti (třeba v Indy) zajedu jedno kolo jako druhé v jakékoliv fázi plnosti nádrže, to nemůžeš poznat, to už větší vliv mají ty pneu.
4.To že tě dostává "zajíždění" motoru je sice hezká blbůstka, ale pro hru naprosto nepodstatná a nahraditelná jakýmkoliv tuningem motoru, a opět-nevidím žádný důvod, proč jim to muselo trvat tak dlouho? To mohli zmáknout za týden.
Navíc, olej už v GT4 vydržel tak 2000km, a pokud si jej (třeba při vytrvalostním závodu) nemohl vyměnit, tak šel výkon motoru rapidně dolu, a po závodě už jsi to nezachránil výměnou oleje jako teď. Teď jsem odjel 4500 km s Pescarolem, a výkon mi za celou dobu od nákupu (před první výměnou oleje)klesnul o směšné 2 koně! Po výměně oleje samozřejmě naskočily jako zázrakem zpátky.(+ asi 50 dalších k tomu).
5.Auta se taky opotřebovávaly a ne že ne, pamatuju si jak jsem se snažil při 24-hodinovce vždycky odjet co nejvíc kol a hned zkraje si vybudovat obrovský náskok, protože když jsem šel jako každý rozumný člověk spát a nechal řídit počítač (což bylo umožněno funkcí, kterou tady do GT5 jaksi opoměli dát) a ráno se k té hře vrátil, tak jsem hned poznal že s autem kromě poklesu výkonu není něco v pořádku. A ke konci závodu, tak po 20. hodině jízdy, už byly tak vymlácené čepy a tlumiče, že se dal auťák ztěží udržet rovně. Takže jsem radši předal řízení zpátky počítači, a jen s napětím sledoval jestli dojede a jestli mu bude náskok stačit. Jestli to takhle bude i v GT5 ještě nevím, ale každopádně by bylo smutné kdyby ne.
6. Ad to tvoje vychvalování nastavování aut- a k čemu ti to je? Já tady v GT5 za celu dobu nic nenastavoval (snad kromě převodů) a stejně vždycky všecko vyhraju, tak na co mi ta funkce kdy byla nebo bude?
Zkrátka a prostě si moc idealizuješ to málo co je navíc, a zapomínáš na to, co už tu dávno bylo.
 

 Dejv - dejv1kgmail.com
31.12.2010 18:50
Fernando Alonso.jpg
reagovat na příspěvek
 
Jo a včera jsi tu psal, že si tu hru přece koupili miliony lidí (nebo všichni tvoji známí nebo tak nějak), takže přece už proto musí být skvělá-tak to je podle mě chybná interpretace.
Lidi si ji koupili ze zvědavosti, a že stojí za hovno zjistili až když ji měli doma (jako já).
 
No dobře, tak ne že stojí za hovno, není úplně mizerná, určitě ji nebudu vracet ale pořád tam nevidím ty roky práce. To co vyprskli na svět mohli splácat tak za dva roky od GT4, a zbytek proseděli v kanclech s nohama na stole. Nebo ještě jinak, měla vyjít vzápětí po uvedení PS3 na trh.
A že ji těm výrobcům vytrhli nedodělanou z rukou o měsíc dřív, kvůli jakéhosi čecháčka? To není omluva. Tak to měli ku.va vydat radši o půl roku později, a daleko nadupanější než v jakém stavu to měl k dispozici ten pirát!
No a pak po měsíci vydali patch, (2 dny jsem nebyl schopný ho stáhnout bo měli přetížený server) ve kterém bylo stejně lautr hovno. Já teda žádný rozdíl nepocituju.
 
Jo a kdyby tě zajímalo, proč sem zaase tak nasraný když už jsem slíbil že o tom nebudu psát, tak je to kvůli tomu co sem psal v minulém příspěvku-Nurburgring. Člověk se takovou dobu na ten závod těší, a pak...
 

 Dejv - dejv1kgmail.com
31.12.2010 18:39
Fernando Alonso.jpg
reagovat na příspěvek
 
Mysak píše: Je to u každýho nově koupenýho auta. Auta z bazaru nebo ojetý a zrepasovaný v overhaulin se to netýká. A je to tak jak to říkáš, je jedno co vemeš, vždy dostaneš stejně. Mě je to ale putna. Každýmu záleží na něčem jiným.
 
 
 
No to je ovšem smutný. Tak jestli tebe těší vyhrávat s o 500koní silnějším autem než mají ostatní, tak mě teda ne.
Mmch, když si do závodu 4 hodiny Nurburgringu vezmeš 900 koňové Pescarolo, dostaneš za soupeře 600 koňové přícmrdky.
A když si do dalšího závodu vezmeš 500 koňové Audi, dostaneš 300-400 koňové přícmrdky, tzn. po prvním kole je vymalováno, víš že vyhraješ a zbývají 3h50 nudy k uzoufání, to se ti bude určo líbit, doporučuju!
Nedá se to nijak ovlivnit, ani nastavit, takže stále trvám na tom, že je GT5 nedodělaný paskvil.
 
 
 

 Mysak - mysakpavlisakseznam.cz
30.12.2010 20:30
Michael Schumacher.gif
reagovat na příspěvek
 
No a někde jsem tu četl zmínku o tom že dostáváš ty potřebný auta až z krížkem po funuse. No možná je chyba v tobě, v B-specu dostáváš jiná a někdy kurňa zajímava auta. Sice si mě v Ačku doběhl, ale já lámu síly mezi oběma módy.
 

 Mysak - mysakpavlisakseznam.cz
30.12.2010 20:24
Michael Schumacher.gif
reagovat na příspěvek
 
Dejv píše: Tak já nevím, mě teda výkon u každýho auta po delším závodě spíš klesl než stoupl, a dorovnal sem ho do původních hodnot jen další výměnou oleje. Možná je ta Mazda kouzelná, kdo ví? Ale to je mi fuk, to co mě zajímalo mi stejně neřekneš (ty přidělené XP body). A přitom je to to nejpodstatnější! Mám totiž podezření, že ať si na závod vezmeš to co ostatní(to byly ty jejich japonský JGTC speciály s výkonem 460-493 HP) nebo nějaký 1000 koňový monstrum, tak XP bodů dostaneš furt stejně pokud dojedeš na stejném místě, záleží teda na umístění a ne na obtížnosti dosažení výsledku a to mi přijde nefér.
 
 
 
Je to u každýho nově koupenýho auta. Auta z bazaru nebo ojetý a zrepasovaný v overhaulin se to netýká.
A je to tak jak to říkáš, je jedno co vemeš, vždy dostaneš stejně. Mě je to ale putna. Každýmu záleží na něčem jiným.
 

 Dejv - dejv1kgmail.com
30.12.2010 20:19
Fernando Alonso.jpg
reagovat na příspěvek
 
Mysak píše: Ehm   No, s tou Mazdou jsem si jistej. Výměna obyčejného oleje, který vydrží dýl ale má menší výkonnost je nejlevnější tuning. Takhle už to bylo v GT4. Teď je ale navíc i to zajíždění motoru, takže moje milovaná Mazdička s níš jsem jel včera 1000km Suzuka, má nyní 895 koní. Zajel jsem to za 5 hodin 50 minut s tím že už v první hodině začalo chcát a já se tam klouzal 4 hodiny. Přes to jsem jim nadělil 21 kol. Nejrychlejši kolo jsem měl 1:45 nula nula nic a dostal jsem 375 tisíc Prize Money. Bohužel XP body si nepamatuju.   A co se týče těch celkovejch XP bodů, odkážu tě sem. [ odkaz ] Sic tam nejezdím a ani se nehodlám registrovat, protože závody maj svázaný tak přiblblejma pravidlama a navíc já už jsem etablovanej jinde. Ale jinak jsou tam dobrý informace okolo a tak.
 
 
 
Tak já nevím, mě teda výkon u každýho auta po delším závodě spíš klesl než stoupl, a dorovnal sem ho do původních hodnot jen další výměnou oleje. Možná je ta Mazda kouzelná, kdo ví?
Ale to je mi fuk, to co mě zajímalo mi stejně neřekneš (ty přidělené XP body). A přitom je to to nejpodstatnější!
Mám totiž podezření, že ať si na závod vezmeš to co ostatní(to byly ty jejich japonský JGTC speciály s výkonem 460-493 HP) nebo nějaký 1000 koňový monstrum, tak XP bodů dostaneš furt stejně pokud dojedeš na stejném místě, záleží teda na umístění a ne na obtížnosti dosažení výsledku a to mi přijde nefér.
 

 Mysak - mysakpavlisakseznam.cz
30.12.2010 19:40
Michael Schumacher.gif
reagovat na příspěvek
 
No a dneska jse mě dostala do pazour skělá stránka s základním návodem na focení v GT5. Dokonce je to k pochopení i přes google překladač, protože s anglinou to mám těžší. Takže pokuď víš o fotografováni to co já, tedy kulový hovno, tak se mrkni jsem. [ odkaz ] Musím říct že jsem nevěděl ani polovinu z toho co se ve foto modu dá dělat a uplně mě dostal Tilt Shift
 

 Mysak - mysakpavlisakseznam.cz
30.12.2010 19:34
Michael Schumacher.gif
reagovat na příspěvek
 
Dejv píše: Myšák: To s tou Mazdou 787...seš si jistej, že se ti výkon o 15 koní zvedl až po ujetí 1000km? Mě se zvedne (ale to už v GT4) hned po výměně oleje. A jednou sem s tím měl dokonce i problém, protože auto v bazaru mělo olej úplně vyšisovanej a černej, nicméně splňovalo kritéria pro vpuštění do bonusového závodu. A já blbec ten olej vyměnil, (přece nebudu závodit s vyjetým olejem) a on mi okamžitě vyskočil výkon o 10 koní a do závodu mě už nepustili. Takže sem musel kupovat novou káru.   No nic, nejhorší zklamání už je pryč, možná sis všiml že už mám lev.31 (a 3/4) a za sebou i závod 1000km Suzuka. Byl to mazec, trvalo mi to skoro 6 hodin, (teda s přestávkama snad 9 nebo 10) a to jen díky tomu že sem měl v cíli náskok 18 kol. Kdybych jel s těma plečkama co ostatní tak bych asi jezdil dodnes. A teď by mě zajímalo, protože vím že ty jsi ho dojel už asi včera, kolik si za to dostal bodů a s jakým autem si to jel? Ber to jen jako takovej můj malej průzkum, já už nemám chuť to zajet znovu s jiným autem abych si to zhodnotil sám. Ale mám svoje podezření, že už nezáleží nejen na tom co sem psal včera, ale už ani na výkonu motoru.   Jináč jako jedinej závod kterej se mi zamlouvá natolik že sem ho jel už 3x a chystám se zítra počtvrté, je Indy 500. Finance nic moc, ale docela to odsejpá, a s vozem Pescarolo C60 Hybrid to zvládnu tak za 2:20 a je za to solidních 270.000 bodů. Takže ještě jednou, a lev.32 je doma (a s tím i čtyřhodinovka na Nürburgu na kterou se konečně těším- jen doufám že se mnou nevyjebou a pojede se na 25km verzi a ne na té krátké pro GP). Jenže mezi lev.31 a 32 už není 800.000 bodů, ale 1.050.000, takže počítám že mezi 32 a 33 už to bude milion a půl, a mezi 33 a 34 (což je náš další cíl) už to budou dva miliony!   Jo a další důvod pro nasrání sem zjistil- těžké poškození vozidel je prý k dispozici až od lev.40 což dost dobře nechápu-vždyť to už je konec hry, tak sakra měli dát možnost si to zapnout už teď a patřičně to bodově ohodnotit, pokud dokážu dojet 500 mil Indy s poškozujícím se autem až do cíle, tak za to měli dávat 2x víc bodů-to by byla motivace! A ne to že když se tam (na lev.40)konečně za rok dohrabu, že mi to pak milostivě odemknou. Já to zkoušel-v tréninku to jde-, ale stačí sebou trochu víc prásknout o zeď a už to auto jede šejdrem, musíš hned do boxu a tam ti to opraví.   Tak nic, napiš mi prosím počet bodů za Suzuku a vůz, budu čekat.
 
 
 
Ehm
 
No, s tou Mazdou jsem si jistej. Výměna obyčejného oleje, který vydrží dýl ale má menší výkonnost je nejlevnější tuning. Takhle už to bylo v GT4. Teď je ale navíc i to zajíždění motoru, takže moje milovaná Mazdička s níš jsem jel včera 1000km Suzuka, má nyní 895 koní.
Zajel jsem to za 5 hodin 50 minut s tím že už v první hodině začalo chcát a já se tam klouzal 4 hodiny. Přes to jsem jim nadělil 21 kol. Nejrychlejši kolo jsem měl 1:45 nula nula nic a dostal jsem 375 tisíc Prize Money. Bohužel XP body si nepamatuju.
 
A co se týče těch celkovejch XP bodů, odkážu tě sem. [ odkaz ] Sic tam nejezdím a ani se nehodlám registrovat, protože závody maj svázaný tak přiblblejma pravidlama a navíc já už jsem etablovanej jinde. Ale jinak jsou tam dobrý informace okolo a tak.
 

 Dejv - dejv1kgmail.com
30.12.2010 18:08
Fernando Alonso.jpg
reagovat na příspěvek
 
Myšák: To s tou Mazdou 787...seš si jistej, že se ti výkon o 15 koní zvedl až po ujetí 1000km? Mě se zvedne (ale to už v GT4) hned po výměně oleje. A jednou sem s tím měl dokonce i problém, protože auto v bazaru mělo olej úplně vyšisovanej a černej, nicméně splňovalo kritéria pro vpuštění do bonusového závodu. A já blbec ten olej vyměnil, (přece nebudu závodit s vyjetým olejem) a on mi okamžitě vyskočil výkon o 10 koní a do závodu mě už nepustili. Takže sem musel kupovat novou káru.
 
No nic, nejhorší zklamání už je pryč, možná sis všiml že už mám lev.31 (a 3/4) a za sebou i závod 1000km Suzuka. Byl to mazec, trvalo mi to skoro 6 hodin, (teda s přestávkama snad 9 nebo 10) a to jen díky tomu že sem měl v cíli náskok 18 kol. Kdybych jel s těma plečkama co ostatní tak bych asi jezdil dodnes.
A teď by mě zajímalo, protože vím že ty jsi ho dojel už asi včera, kolik si za to dostal bodů a s jakým autem si to jel? Ber to jen jako takovej můj malej průzkum, já už nemám chuť to zajet znovu s jiným autem abych si to zhodnotil sám. Ale mám svoje podezření, že už nezáleží nejen na tom co sem psal včera, ale už ani na výkonu motoru.
 
Jináč jako jedinej závod kterej se mi zamlouvá natolik že sem ho jel už 3x a chystám se zítra počtvrté, je Indy 500. Finance nic moc, ale docela to odsejpá, a s vozem Pescarolo C60 Hybrid to zvládnu tak za 2:20 a je za to solidních 270.000 bodů. Takže ještě jednou, a lev.32 je doma (a s tím i čtyřhodinovka na Nürburgu na kterou se konečně těším- jen doufám že se mnou nevyjebou a pojede se na 25km verzi a ne na té krátké pro GP).
Jenže mezi lev.31 a 32 už není 800.000 bodů, ale 1.050.000, takže počítám že mezi 32 a 33 už to bude milion a půl, a mezi 33 a 34 (což je náš další cíl) už to budou dva miliony!
 
Jo a další důvod pro nasrání sem zjistil- těžké poškození vozidel je prý k dispozici až od lev.40 což dost dobře nechápu-vždyť to už je konec hry, tak sakra měli dát možnost si to zapnout už teď a patřičně to bodově ohodnotit, pokud dokážu dojet 500 mil Indy s poškozujícím se autem až do cíle, tak za to měli dávat 2x víc bodů-to by byla motivace! A ne to že když se tam (na lev.40)konečně za rok dohrabu, že mi to pak milostivě odemknou.
Já to zkoušel-v tréninku to jde-, ale stačí sebou trochu víc prásknout o zeď a už to auto jede šejdrem, musíš hned do boxu a tam ti to opraví.
 
Tak nic, napiš mi prosím počet bodů za Suzuku a vůz, budu čekat.
 

 Mysak - mysakpavlisakseznam.cz
30.12.2010 11:03
Michael Schumacher.gif
reagovat na příspěvek
 
Kilometrovej:
 
Já už si ale asi nevzpomenu jak jsem to přesně psal, takže to nebude moje autentický nasrání.
 
Ale zpět k věci. Jelikož jak píšeš, že máš herní historii Gran Turisma v malíčku, takže jseš na tom vlasntě stejně. Taky jsem si zahrál vše od GT2 vyjma Prologů, dovolil bych si nesouhlasit že tu není pokrok.
 
Podle mě je ještě větší než kdy byl. Ne v grafice, ne ve zvucích, ten pokrok tam je minimální a standart auta jsou opravnu až na vyjímky hnus, ale v téměř dokonalé simulaci jízdy. Však dodnes si to můžu porovnat, GT4 mám schované u máti. Konečně, se chová každé auto jinak, konečně to není ta statická jízda, koněčne jsou v kokpitu ty zatáčky cítit. Ba co víc, už má cenu se piplat z podvozkem, je totiž vidět, co vidět, je to cítit že si s nastavováním aut pohrály natolik, že sebemenší změna je znát. U GT4 jsem víceméně auta nastavoval pořád stejně. Tady ne, tady je každý auto originál a ještě k tomu mám nějakej jezdeckej styl. Další pokrok vidím k opotřebení auta, pneumatik a vše co k tomu patří. V endurance, jak ti odcházej brzdy, snižuje se váha díky palivu, pneumatiky konečne reálně poskytují informace kdy už teda jako nemají zájem spolupracovat, no bomba. Však v GT4 ani nebylo to, že držely v závislosti na teplotě.
Taky mě dostává a je to porvé v sérii, že si koupíš auto a motor musíš zajet aby ses dostal na maximum. Však teď nedávno jsem si našetřil peníz na Mazdu 787B a teď po ujetejch 1000km má výkon oproti původní hodnotě o 15 koní větší.
 
Co si budeme povídat, mužou jsem přijít blbečci jako je Smokie nebo Roberto a začít mě otloukat o hlavu že v nějakým Erfaktoru je tohle už dávno. No jo, ale tamto je hra která stojí na základech formule 99-02 a taky to podle toho vypadá. Reálnější simulace to bezpochyby je, ale vypadá to pořád jak první formule od Accolade.
 
Jasně, člověk může bejt zklamanej z toho že přibylo jen pár okruhů jako Indy, Monza a spol. Můsíme si ale v dnešní zhýralé době uvědomit, že přes to že jim byla vlastně nedodělaná hra vyrvána z ruk, za což se určitě přičinil jistej čecháček 5825, kterej vesele hrál hru měsíc před námi, tak se jim povelda neskutečná věc. Proto věřím a updejty to potvrzujou, že se vývojáři v PD nekopou do zadku a pomalů nám bodou doservírovávat hru na kterou jsme se všichni tak těšily.
Když se na to tak koukám, ze sto přátel který mám na PSN tuhle hru nevynechal nikdo. Ani holky. Co je větší důkaz že je GT5 legenda už teď?
 

 Mysak - mysakpavlisakseznam.cz
30.12.2010 10:27
Michael Schumacher.gif
reagovat na příspěvek
 
Dejv píše: Ad tvůj kilometrový příspěvek -zkus ho napsat znovu (třeba půlkilometrový), radši si ho přečtu tady kde stejně nikdo nechodí, já vždycky než takový delší příspěvek odešlu si ho radši zkopíruju.   Že si říkáš Hulvat vím, já si totiž říkám i daF1k. A ten headset sem někde ztratil už vloni, to víš. Mmch. Vysočina circuit se ti docela povedl, jen bych tam zkusil přidat ještě nějakou vnitřní (nebo vnější)sekci a byl by dokonalý.          
 
 
 
Teď si mě dostal. Ale proč najednou zas změna nicku tady?
 
 

 Dejv - dejv1kgmail.com
29.12.2010 18:33
Fernando Alonso.jpg
reagovat na příspěvek
 
Mysak píše: No tak můj kilometrovej příspěvek se bohužel stratil díki chybě stránky, takže už se mě to fakt psát nechce.   Tohle je spíš už na debatu přes headset na plejkách, takže pokuď máš zájem pokecat či dokonce by sis i zajezdil, tak moje PSN ID je Hulvat
 
 
 
Ad tvůj kilometrový příspěvek -zkus ho napsat znovu (třeba půlkilometrový), radši si ho přečtu tady kde stejně nikdo nechodí, já vždycky než takový delší příspěvek odešlu si ho radši zkopíruju.
 
Že si říkáš Hulvat vím, já si totiž říkám i daF1k.
A ten headset sem někde ztratil už vloni, to víš.
Mmch. Vysočina circuit se ti docela povedl, jen bych tam zkusil přidat ještě nějakou vnitřní (nebo vnější)sekci a byl by dokonalý.
 
 
 
 
 
 

 Mysak - mysakpavlisakseznam.cz
29.12.2010 17:16
Michael Schumacher.gif
reagovat na příspěvek
 
No tak můj kilometrovej příspěvek se bohužel stratil díki chybě stránky, takže už se mě to fakt psát nechce.
 
Tohle je spíš už na debatu přes headset na plejkách, takže pokuď máš zájem pokecat či dokonce by sis i zajezdil, tak moje PSN ID je Hulvat
 

 Dejv - dejv1kgmail.com
28.12.2010 11:46
Fernando Alonso.jpg
reagovat na příspěvek
 
Mysak píše: GT5 je prostě pro petrolheady, ostatní hry pro běžné hráče.
 
 
 
Vážně? A v čem jako?
Nemáš pravdu.
Já hrál GT2, GT3 i GT4 a vždycky to byl od jednoho dílu k druhému velký pokrok vpřed (mezi GT3 a GT4 si pamatuju že hodně ostrouhali autobazar, ale vzhledem k ohromnému množství bonusových aut to nevadilo).
Ale GT5 není nic jiného než přelakovaná GT4, navíc ořezaná o dvě pro mně naprosto klíčové funkce, a zbavená toho nejdůležitějšího-motivace vůbec hrát!
 
Např., proč všechny důležité bonusové auta vyhraju, až když už je nepotřebuju? Třeba toho závodního Jaguara z r.67 jsem dostal až potom, co jsem si do toho závodu musel pořídit obyčejného cesťáka a za šílený prachy ho jakžtakž upravit a stejně to nebyla žádná sláva a vyhrál jsem jen díky podvádění (vytláčení soupeřů, zkracování dráhy apod.). A to vyhrané už pak jen stojí v garáži, protože mě nic nenutí ho znovu kdykoliv kdekoliv použít, odměna za výhru je na úrovních kde by bylo použitelné beztak směšně malá, a tam kde to stojí za to by se zas vůbec nechytalo.
A co nám přidali? Dvě trati, TopGear a tu v Římě, no budiž, napadlo je ještě propojit oba Nurburgringy, a to je vše, jo ještě Daytona, ale zase ubyl Trial Mountain (vlastně je v arkádě, ale ta je celá taky nahouby protože za závody v arkádě nejsou ani prachy, ani bonusy, ani trofeje)a pak ještě další co si už nepamatuju názvy.
 
Osvědčené závodní auta schopné vyhrávat skopčené z GT4 jsou většinou graficky zoufalé, a ty co jsou vymakané jsou zase do závodu k hovnu-samé cesťáky.
A proč mě ta hra boduje na stejné trati úplně stejně jestli prší nebo svítí slunce, jestli mám měkký pneu nebo tvrdý, jestli mám malej přítlak nebo velkej to je tady úplně fuk, důležitý je jenom výkon motoru.
Zkrátka je to paskvil, co tam těch 6 let dělali je mi záhadou.
 

 Mysak - mysakpavlisakseznam.cz
27.12.2010 20:26
Michael Schumacher.gif
reagovat na příspěvek
 
GT5 je prostě pro petrolheady, ostatní hry pro běžné hráče.
 

 Dejv - dejv1kgmail.com
27.12.2010 17:48
Fernando Alonso.jpg
reagovat na příspěvek
 
Mysak píše: Tak v ojetinách jsou většinou ojetiny, navíc není problém udělat repasi v GT Auto. Ale je to zbytečný, páč stačí vyměnit olej a jede se. Navíc mě ta PD Formule (PD = polyphony digital) přijde dobrá. Dá se využít jak v A-spec tak v B-spec a v některých Endurance závodech, protože gumy vydržej víc.   To s IndyCar byla pouze spekulace oficiálního PS magazínu, kterou pak dementovali, takže nic naslibovanýho nebylo. Stejně tak nikdo neřekl že tam bude komplet F1 nebo NASCAR. Takže buďme rádi za to co máme.
 
 
 
Proč se ve Formula GT nemění pneu a netankuje? Vždyť jsou to závody na 20 kol!
A vzhledem k dalšímu hrubému nedostatku GT5 jsem docela rád, že má ten jejich tzv. "světový šampionát" jen 6 závodů...jak je proboha možné, že se z šampionátu nedá jen vyskočit mezi jednotlivými závody a pak se zase vrátit, ale ta hra nás naprosto stupidně nutí odjet všech 120 kol šesti závodů na jeden zátah? To je už do nebe volající ignorance! Takhle se z hraní stává už jen utrpení, při pátém závodě jsem si říkal "proboha ať už je konec". A už vím, proč je to zařazeno mezi "extreme events"- díky absenci jakékoliv strategie leda tak kvůli extrémní nudě. Co mám z takového závodění, kde od začátku do konce vedu a vím, že v dalším závodě to bude to samé? A pak ještě znovu a znovu...kde je to slibované rozdělení (a následně i samostatné hodnocení) na ovládání "standart" a "professional" jako to bylo v Prologue?
Teď už mám level 30, a jak sem zjistil, do levelu 32 mi zbývá asi 800.000 expirience bodů, a to znamená že si ten naprosto nudný šampionát budu muset zajet ještě tak 20x abych se na něj posunul( je sice nudný, zato nejvíc bodovaný). A co mi bude odměnou? Jen další 4 hodinový závod, za který se neposunu ani na level 31 takže než si budu moct koupit auto od redbullu X2010, nebo zajet 4hodinovku na prodlouženém Nurburgringu, čeká mě ještě tak půl roku dokola se opakující nudy.
Když už se náhodou trefím do prémiového auta, které se dá řídit z kokpitu a do daného závodu se hodí, obraz se tak třese že mě po pár minutách rozbolí oči (zlaté NFS) a musím to stejnak přepnout na kapotu.
Moje resume-kvalit NFS Shift ani F1 2010 tahle hra jen stěží dosahuje, natož že by je nějak válcovala.
Řeknu ti jedno a pak už sem stížnosti psát nebudu: Takhle nedomyšlenou (nebo spíš nedotaženou do konce?) závodní hru jsem ještě neviděl, a kandiduje u mě na titul zklamání roku. Nebo spíš "zklamání pětiletky"!
 

 Mysak - mysakpavlisakseznam.cz
27.12.2010 16:42
Michael Schumacher.gif
reagovat na příspěvek
 
Tak v ojetinách jsou většinou ojetiny, navíc není problém udělat repasi v GT Auto. Ale je to zbytečný, páč stačí vyměnit olej a jede se. Navíc mě ta PD Formule (PD = polyphony digital) přijde dobrá. Dá se využít jak v A-spec tak v B-spec a v některých Endurance závodech, protože gumy vydržej víc.
 
To s IndyCar byla pouze spekulace oficiálního PS magazínu, kterou pak dementovali, takže nic naslibovanýho nebylo. Stejně tak nikdo neřekl že tam bude komplet F1 nebo NASCAR. Takže buďme rádi za to co máme.
 

 Dejv - dejv1kgmail.com
26.12.2010 20:22
Fernando Alonso.jpg
reagovat na příspěvek
 
No tak sem si zajel zkušebně dva závody Formula GT...a je to další zklamání -a jak hrom. Co to má jako bejt? Jen 6 závodů a nazývají to honosně World championchip? A k tomu tě ještě donutí koupit tu jejich zrůdnou formuli, která má s tou od Ferrari společného asi tolik co stavebnice z Lega. A to včetně ovládání.
A přitom když si vzpomenu jak slibně vypadal ten prologue...někde sem četl (nebo to říkal někdo tady) že bude GT5 "víc" zaměřeno na open-wheel, a že si užijeme prý snad i indycar, tak sem si vloni myslel, že když už si můžeš koupit formuli od Ferrari, tak že si ji budeme moct koupit i od BMW, Hondy, Renaultu, Toyoty nebo třeba od Lotusu, podle toho na jakou bude mít kdo boby, a nakonec je z toho houby. Zůstala jedině ta možnost koupit si Ferrarko, které je sice vizuálně i ovládáním někde úplně jinde než ta povinná GT, ale k čemu ti bude když nemáš možnost ji vzít jinam než do časovky? (resp. nenajdeš jiného AI soupeře ani uplatnění pro ni v žádném závodě).
 

 Dejv - dejv1kgmail.com
26.12.2010 18:42
Fernando Alonso.jpg
reagovat na příspěvek
 
No sláva, tak už se to konečně rozběhlo, skutečně tam je ale má nalítáno přes 6000 km, doufám že to není nějaká ojetá kurva a že bude eště použitelná...
 

 Dejv - dejv1kgmail.com
26.12.2010 18:27
Fernando Alonso.jpg
reagovat na příspěvek
 
Mysak píše: Pod těma eventama je ještě jedna ikonka, online collectors, tam PD formule je.   A z levelama to je bohužel tak, musíš jezdit závody několikrát. Nejlépe v extremu ten american championschip, tam dostaneš za jedno vítěství sto tisíc.
 
 
 
Online colectors? Dyť to nic nerobí, jen vidím už 5 minut logo GT a pajk kroutící se kolečko...
A kdybych se tam náhodou ještě letos dostal, co znamená to "PD" formule a kolik to stojí? Je to ta co je potřeba k šampionátu Formula GT? Nerad bych utratil všecky těžce vydřený kredity za něco co pak nebude k ničemu.
Jinak díky za info.
 

 Mysak - mysakpavlisakseznam.cz
26.12.2010 11:53
Michael Schumacher.gif
reagovat na příspěvek
 
Dejv píše: Myšák: tak už mám level 29 (a půl), trochu mě popostrčily bonusové závody v seasional events, takže už mám i nějaký prachy, a vyvstává další otázka-kde mám vzít tu Formuli Gran Turismo? Nebo co musím vyhrát, abych ji dostal darem? Předpokládám, že když našetřím na Ferrari F1 10' nebo 07', tak mě s ním stejně do závodu nepustí...
 
 
 
Pod těma eventama je ještě jedna ikonka, online collectors, tam PD formule je.
 
A z levelama to je bohužel tak, musíš jezdit závody několikrát. Nejlépe v extremu ten american championschip, tam dostaneš za jedno vítěství sto tisíc.
 

 Dejv - dejv1kgmail.com
26.12.2010 08:03
Fernando Alonso.jpg
reagovat na příspěvek
 
Myšák: tak už mám level 29 (a půl), trochu mě popostrčily bonusové závody v seasional events, takže už mám i nějaký prachy, a vyvstává další otázka-kde mám vzít tu Formuli Gran Turismo? Nebo co musím vyhrát, abych ji dostal darem?
Předpokládám, že když našetřím na Ferrari F1 10' nebo 07', tak mě s ním stejně do závodu nepustí...
 

 Dejv - dejv1kgmail.com
25.12.2010 11:11
Fernando Alonso.jpg
reagovat na příspěvek
 
Mysak píše: Tak PS2 byla držák, takže zapauzovat hru a jít spát nebo do práce nebyl problém. O PS3 mám trošičku strach, i když by to teoreticky měla v pohodě zvládnout, dokáže si totiž fouknout větrákem jak potřebuje. Každopádně obě dvě 24 hodinovky časem dám, zatím se plácám na 30 levlu, takže než si to pootvírám, bude to ještě hodně hodin hraní, takže jestli to zajedu v létě o dovče je mě skutečne fuk.
 
 
 
To s těma levelama se jim ale taky moc nepovedlo.
Já mám dohrané (a vyhrané) úplně všechno, kromě formulí, (na kterou ovšem nemám prachy)a mám level 28. Do levelu 30 mi chybí asi půl milionu bodů a už je nemám kde vzít! Leda bych byl masochista a jezdil furt dokola nižší závody, ale tímhle tempem mi to bude trvat tak půl roku... To je další mínus téhle hry, kdybych to věděl tak si ji snad ani nekupuju.
 

 Mysak - mysakpavlisakseznam.cz
24.12.2010 10:49
Michael Schumacher.gif
reagovat na příspěvek
 
Dejv píše: To má být vtip? To se moc nepovedl. Nebo byli ti programátoři naprosto odtržení od reality? I orangutana by snad napadlo, že hráč musí někdy jíst, spát, chodit do práce nebo cokoliv jiného než sedět na zadnici před konzolí. I v reálu se na 24hodinovce střídají až 4 piloti, tak proč ne tady, když to předtím šlo.   A jaks to řešil ty? To's dal jako vždycky pauzu? To asi konzoli moc neprospívá ne?
 
 
 
Tak PS2 byla držák, takže zapauzovat hru a jít spát nebo do práce nebyl problém. O PS3 mám trošičku strach, i když by to teoreticky měla v pohodě zvládnout, dokáže si totiž fouknout větrákem jak potřebuje. Každopádně obě dvě 24 hodinovky časem dám, zatím se plácám na 30 levlu, takže než si to pootvírám, bude to ještě hodně hodin hraní, takže jestli to zajedu v létě o dovče je mě skutečne fuk.
 

 Dejv - dejv1kgmail.com
23.12.2010 21:19
Fernando Alonso.jpg
reagovat na příspěvek
 
Mysak píše: Nijak, prostě hardcore racing.
 
 
 
To má být vtip? To se moc nepovedl.
Nebo byli ti programátoři naprosto odtržení od reality? I orangutana by snad napadlo, že hráč musí někdy jíst, spát, chodit do práce nebo cokoliv jiného než sedět na zadnici před konzolí.
I v reálu se na 24hodinovce střídají až 4 piloti, tak proč ne tady, když to předtím šlo.
 
A jaks to řešil ty? To's dal jako vždycky pauzu? To asi konzoli moc neprospívá ne?
 

 Mysak - mysakpavlisakseznam.cz
23.12.2010 16:30
Michael Schumacher.gif
reagovat na příspěvek
 
Dejv píše: Mysak: Jak se v endurance přepíná na autopilota? V GT4 to šlo běžně (při zajetí do boxu). Přece po mě nemůže nikdo chtít, abych jezdil 4 hodiny v kuse. Nedejbože 24 .
 
 
 
Nijak, prostě hardcore racing.
 

• 1 • 2 • 3 • (4) • 5 • 6 • 7 • 8 • 9 • 10 •
• 11 • 12 • 13 • 14 • 15 • 16 • 17 • 18 • 19 • 20 •
• 21 • 22 • 23 • 24 • 25 • 26 • 27 • 28 • 29 • 30 •
• 31 • 32 • 33 • 34 • 35 • 36 • 37 • 38 • 39 • 40 •
• 41 • 42 • 43 • 44 • 45 • 46 • 47 • 48 • 49 • 50 •
• 51 • 52 • 53 • 54 • 55 • 56 • 57 • 58 • 59 • 60 •
• 61 • 62 • 63 • 64 • 65 • 66 • 67 • 68 • 69 • 70 •
• 71 • 72 • 73 • 74 • 75 • 76 • 77 • 78 • 79 • 80 •
• 81 • 82 • 83 • 84 • 85 • 86 • 87 • 88 • 89 • 90 •
• 91 • 92 • 93 • 94 • 95 • 96 • 97 • 98 • 99 • 100 •
• 101 • 102 • 103 • 104 • 105 • 106 • 107 • 108 • 109 • 110 •
• 111 • 112 • 113 • 114 • 115 • 116 • 117 • 118 • 119 • 120 •
• 121 • 122 • 123 • 124 • 125 • 126 • 127 • 128 • 129 • 130 •
• 131 • 132 • 133 • 134 • 135 • 136 • 137 • 138 • 139 • 140 •
• 141 • 142 • 143 • 144 • 145 • 146 • 147 • 148 • 149 • 150 •
• 151 • 152 • 153 • 154 • 155 • 156 • 157 • 158 • 159 • 160 •
• 161 • 162 • 163 • 164 • 165 • 166 • 167 • 168 • 169 • 170 •
• 171 • 172 • 173 • 174 • 175 • 176 • 177 • 178 • 179 • 180 •
• 181 • 182 • 183 • 184 • 185 • 186 • 187 • 188 • 189 • 190 •
• 191 • 192 • 193 • 194 • 195 • 196 • 197 • 198 • 199 • 200 •
• 201 • 202 • 203 • 204 • 205 • 206 • 207 • 208 • 209 • 210 •
• 211 • 212 • 213 • 214 • 215 • 216 • 217 • 218 • 219 • 220 •
• 221 • 222 • 223 •
zobrazeny komentáře 91 až 120 z 6680
Reklama