|
||||||||||
• 1 • 2 • 3 • 4 • 5 • (6) • 7 • 8 • 9 • 10 • • 11 • 12 • 13 • 14 • 15 • 16 • 17 • 18 • 19 • 20 • • 21 • 22 • 23 • 24 • 25 • 26 • 27 • 28 • 29 • 30 • • 31 • 32 • 33 • 34 • 35 • 36 • 37 • 38 • 39 • 40 • • 41 • 42 • 43 • 44 • 45 • 46 • 47 • 48 • 49 • 50 • • 51 • 52 • 53 • 54 • 55 • 56 • 57 • 58 • 59 • 60 • • 61 • 62 • 63 • 64 • 65 • 66 • 67 • 68 • 69 • 70 • • 71 • 72 • 73 • 74 • 75 • 76 • 77 • 78 • 79 • 80 • • 81 • 82 • 83 • 84 • 85 • 86 • 87 • 88 • 89 • 90 • • 91 • 92 • 93 • 94 • 95 • 96 • 97 • 98 • 99 • 100 • • 101 • 102 • 103 • 104 • 105 • 106 • 107 • 108 • 109 • 110 • • 111 • 112 • 113 • 114 • 115 • 116 • 117 • 118 • 119 • 120 • • 121 • 122 • 123 • 124 • 125 • 126 • 127 • 128 • 129 • 130 • • 131 • 132 • 133 • 134 • 135 • 136 • 137 • 138 • 139 • 140 • • 141 • 142 • 143 • 144 • 145 • 146 • 147 • 148 • 149 • 150 • • 151 • 152 • 153 • 154 • 155 • 156 • 157 • 158 • 159 • 160 • • 161 • 162 • 163 • 164 • 165 • 166 • 167 • 168 • 169 • 170 • • 171 • 172 • 173 • 174 • 175 • 176 • 177 • 178 • 179 • 180 • • 181 • 182 • 183 • 184 • 185 • 186 • 187 • 188 • 189 • 190 • • 191 • 192 • 193 • 194 • 195 • 196 • 197 • 198 • 199 • 200 • • 201 • 202 • 203 • 204 • 205 • 206 • 207 • 208 • 209 • 210 • • 211 • 212 • 213 • 214 • 215 • 216 • 217 • 218 • 219 • 220 • • 221 • 222 • 223 • zobrazeny komentáře 151 až 180 z 6680 |
|
||||||
|
||||||
Dodnes neumim tu predposledni zatacku. Tam jedu vzdycky tu mene utazenejsi a pak se divim kde to sem |
||||||
|
|||||
A ten okruh v Abu-Dhabi má být co? Takový chaos čar, jízdních pruhů a obrubníků jsem ještě neviděl, a to sem jezdil i po Paul Ricardu. Další okruh namalovaný na 16. hektarové asfaltové desce. Jinak, kdyby to lemovala tráva a sem tam nějaký strom, zkrátka kdyby aspoň bylo vidět, kudy vede dráha neřekl bych ani popel, tvarově to není zlý. |
|||||
|
||||||
|
||||||
Njn |
||||||
|
||||||
|
||||||
pročetl sem si diskuzi, a není to nic pro mě. Díky. |
||||||
|
||||||
|
||||||
[ odkaz ] | ||||||
|
||||||
|
||||||
naprostej souhlas, me to dalo nejakej cas az ve 20 kole. jinak jsem furt nekde vyjizdel z trati nebo lizal svodidla a to hned smazne cas. |
||||||
|
||||||
|
||||||
Gamebazar? To neznám, hoď odkaz. |
||||||
|
||||||
|
||||||
My tenhle tejden mame Time Trial turnaj na gamebazaru. Jedeme ve Spa na mokru (nastaveni WET) takze si asi umis predstavit kolik pokusu me trvalo nez jsem zacal jezdit casi na urovni. A co se tyce tech cernobiljech vlajek tak proste jak ji dostanu tak hned dam skip do boxu a hned vyjizdim do rychleho kola znovu. Jestli se to chces jen tak ze srandy skusit tak zatim mam cas 1:46:079 |
||||||
|
|||||
Singapore Marina Bay- to je snad nejodpornější okruh v historii F1 a nejspíš i na světě (právě s ním zápasím). Po zkušenosti s touhle hrou už bych pilot F1 být nechtěl. Fakt ty kluky lituju jakýma hnusama se musí prodírat, navíc svázaní předpisy a pravidly a omezeními FIA . Hoši, už vás někdy disqualifikovali s tréninku? Samozřejmě jsem pomalý, chci se ho nejdřív naučit a tak občas někomu zavazím. No tak ty svině mi furt mávají černobílou vlajkou, za údajné kolize s ostatníma (tak co má člověk dělat když se tam furt někdo motá), a dokonce prý za ilegální blokování soupeřů! Jedna zatáčka jak druhá, jedu to už podvacáté a furt si nejsem schopný na rovince vzpomenout jestli ta další zatáčka bude doprava nebo doleva. Po penalizacích 20 míst na startu (to člověka fakt povzbudí v úsilí, ale jestli to mysleli vážně netuším, protože jsem to musel ze vzteku vypnout) jsem se to rozhodl natrénovat v časovce (time trial) páč fakt nevím, kde jinde. No musím říct, že jsem jinak mírumilovný člověk, ale tomu "géniusovi" programátorovi co má tenhle mód na svědomí, bych dal s chutí pěstí mezi oči aby se probral. Nebo jak říkají bratři slováci, "medzi rohy". Přejedeš čáru-invalidet lap. Dotkneš se mantinelu-invalidet lap. Zavrávoráš na obrubníku nebo dvě chyby v jednom kole-invalidet lap a pro jistotu ještě invalid next lap!? To je fakt paráda, když vjíždíš po desáté do nového kola a UŽ je neplatné. No, trvalo mi celých 40 kol a já furt netušil jak rychle vlastně jedu! než mi milostivě uznali vůbec nějaký čas (a ten byl samozřejmě ze strachu abych nedejbože zase neudělal chybičku dost zoufalý), a pak dalších 10 než se mi to povedlo podruhé. Fakt, zábavě nazdar. |
|||||
|
||||||
|
||||||
To je taky duvod proc Legend nejezdim. Nemel bych na to nervy a penize. Uz jen ten ovladac stoji ctrnact stovek. |
||||||
|
||||||
|
||||||
Ujet ty si dobrej, v režimu Legend jen tak neujedeš ani HRT. Všichni sázejí jedno kolo za druhým na desetinu přesně jako roboti, bez chybičky, neustále je máš v patách, pořád se blíží, když neodoláš tlaku jednoho( a že tě předjedou bez zaváhání) a uhneš, hned máš v patách dalšího čekajícího jak hyena na jediné tvoje zaškobrtnutí, až to jednoho děsí. Sou jak sršni! Já dokážu zajet jedno dvě ostré kola natolik dobře, abych se dostal v Q dopředu, ale vydržet to celý závod? To nejde. |
||||||
|
||||||
|
||||||
Jak rikam, jedina obrana je si zmenit strategii nebo ujet. |
||||||
|
||||||
|
||||||
*3 z těch pěti. |
||||||
|
||||||
|
||||||
No, moje zastávky většinou trvají kolem 9-10 sec., na to už sem si zvyknul že musím ještě pustit tak 2-3 auta (přísahám že můj další tým si vyberu podle umístění garáže a ne podle výkonnosti) ale ti hajzli co jeli celou dobu za mnou asi zajeli do boxu dřív než já, a pěkně se tam všichni "vystřídali" zatímco já byl bržděnej zepředu, pak sem už předjel (když byly v boxech) už jen těch 5 co byli předtím předemnou. |
||||||
|
||||||
|
||||||
Tak se na to vyser, no. Ale ted vazne, nebyla nejaka chyba v boxech? |
||||||
|
||||||
|
||||||
Já se nato vyseru! Maďarsko: Q-7.místo, pak urvu ještě jedno a jedu na šestém, ti vpředu mi (dalo by se říct) ještě překáží, pak zajedu do boxů a vyjedu 22. Nikoho nepředjedu, nikdo nepředjede mě a dojedu 19! Tak kde to kur.a sme? |
||||||
|
|||||
Titul v jezdcich i pohar konstrukteru za Sauber doma a hlasim prestup k Red Bullu. |
|||||
|
||||||
|
||||||
Já mám taky jedno 2. a 3. místo, dvě čtvrté, pak ještě pár dvou/tří bodových umístění a zbytek velká .nula. Ale hraju Legend. A asi stejně půjdu do řiti a ne do Sauberu nebo STR, protože teď mám reputaci sice 12 (a před Maďarskem by to bývalo stačilo) ale oni ti prevíti po každém závodě ty nároky o kousek zvednou (teď už chtějí 15) a o ten kousek mě vždycky utečou. |
||||||
|
||||||
|
||||||
Ja jsem sel do Sauberu, ale je to uplne fuk. Tady jde jen spis o preference nez o vykon aut. Ted mam pred sebou Paprikaring a mam po jednom tretim a druhem miste a zbytek jsem vyhral. |
||||||
|
||||||
|
||||||
Kliiid, z motorama si nelam hlavu, tady se na pravidlo ze nesmis pouzit uz jednou vymenenej motor nehraje, vzdycky dostanes provozu schopnou jednotku. |
||||||
|
|||||
Myšák: Chodí mi už nabídky z jiných týmů, co myslíš, mám jít do Toro Rosso nebo do Sauberu? Který má lepší auto? |
|||||
|
||||||
|
||||||
...a pak Valencie-21.místo a Silverstone zatím nevím, ale v tréninku 24. Je to jak opravdové, jednou si dole, jednou nahoře. Ale co je mi záhadou, jak to chcou dělat s motorama? Vždyť já jedu devátej závod, a dneska sem si všiml že mám už sedmý motor! Se asi zbláznili, u toho Virginu ne? |
||||||
|
||||||
|
||||||
Prave o tom to je, ja mam jinej styl jako ty, ja zase cas nahanim v zatackach, neco jako Red Bully. |
||||||
|
||||||
|
||||||
Hmmm, jenže Lotus asi není Virgin. Já tu zatáčku v Turecku projedu v pohodě i s přítlakem 4/3. Když sem si zkusil dát tvých 10/8, byl sem na rovince tak pomalý, že během 1.kola mě předjel celý zbytek startovního pole a pak mi nadělovali 7 sec. na kolo. Tak takhle teda ne, říkám si, poladil sem to zpět na nízkej přítlak-a ejhle, stal se zázrak, čtvrté místo! Pak Kanada a další čtvrté místo! |
||||||
|
||||||
|
||||||
No, takze. Pritlak ubiram pouze na dvouch tratich a to ve Spa a na Monze jinak se to pohybuje v tech vyssich cislech. Sakra tak ty okruhy znas taky, divam se na F1 stejne jako ty, takze asi vis kde se jezdi na pritlak a kde ne. No dejme tomu ze se jede treba Istambul, auto se nastvavuje tak abych v pohode zvladl tu osmou zatacku. Jednoduchy, narvu na predni kridlo 10, na zadni dam 8. Auto potom nebude mit takovou maximalni rychlost, proto snizim o jeden nebo dva stupinky 7cku, k tomu navazu 6ku a 5ku zbytek vetsinou nechavam, vyjmecne mam vyvoj abych nemusel treba nekde radit v zatacce i na nizsich stupnich, ale to je uz na vyssi divci. No pak vlezu do brzd, mrsknu to 51 ku 49 na predek, na podvozku zvysim zadek a o stupinek ho zmekcim a vyrazim na trat. Zajedu jedno dve kola a pak popripade saham do geometrie, coz ale neni vetsinou potreba. Jestli jsem to vloni u Lotusu vsehovsudy delal petkrat...? |
||||||
|
||||||
|
||||||
Takže jinými slovy, v quick setupu si s převodama nepohraju co? No takže, co uděláš? Vlezeš do ozubeného kolečka, ubereš přítlak, převody podle sebe, posuneš váhu dopředu nebo dozadu, možná ještě pošteluješ brzdy (to bych pocaď ještě zvládl) a to je všecko? Nebo lezeš i do geometrie? |
||||||
|
||||||
|
||||||
No ja jsem uz vychovanej od Gran Turisma (mimochodem petka vychazi za 24 dni) si vsechno prispusobit svejm potrebam a potrebam trati (nebo hry). S okruhu co jsou letos v kalendari znam dokonale drtivou vetsinu, takze ja to tam naflakam behem minuty a hned razim na trat a minimalne se me stava ze se v tom jeste pak drbu. Hlavni je si uvedomit na jakej pritlak jedes a podle toho upravit i prevody, aby si vyuzil sedmicku na nejdelsi rovince naplno, zbytek je uz hracka, trosku si pohrajes z brzdama, podvozkem a neni co resit. Vratit se to da vzdycky. |
||||||
|
|||||
Myšák: Chtěl sem se zeptat, děláš něco s nastavením, nebo to necháváš na týmu? Já používám jen ten quick setup, ale stejně mám pocit že ať to v něm nastavím jakkoliv, výsledek je furt stejný. Teda nakonec dám většinou ten nejrychlejší setup, né kvůli rychlosti ale kvůli tomu že se mi auto nejlíp ovládá (je víc přetáčivé a líp se mi s ním vyjíždí ze zatáček). Bohužel mi pak během pěti-šesti kol odejdou gumy a sem v háji. No nic říkám si, hlavně že se to dá aspoň pár kol řídit, JENŽE mi zase při něm nevyhovujou převody. Když je zkusím změnit, tak se mi zase vrátí nastavení zpátky na ten původně (týmem) nastavený střední příklad a to zas nevyhovuje mému jízdnímu stylu a tak je to furt dokola-tak co dělám blbě? P.S. vrtat se v nastavení příklonu/odklonu, geometrie, tlumičů, balancu brzd a balastu nemám odvahu už vůbec. Quick setup by mi naprosto vyhovoval, jenže proč mi to neumožní povrtat se aspoň v převodovce? |
|||||
|
||||||
|
||||||
Chtěl sem napsat, volám kámošovi ať to hned vyzkouší, protože on má PS2. |
||||||
|
||||||
|
||||||
Teď nevím jestli máš na mysli jen funkci flashback, ale pokud to video naaPS1-2 tak to nebyla žádná výsada jen na kompl, já nevynechal žádnou hru F1 od r.2002 až do 2006 kdy ji přestali vydávat, a VŠECHNY tu funkci měly. Je pravda že např. hra z r.06 měla to video už jen 20 sec., ale bylo tam, a uložit během závodu se v ní už asi taky nedalo. Mmch. hru F12002 mám dodnes doma tak mu hned volám, aby to vyzkoušel. |
||||||
• 1 • 2 • 3 • 4 • 5 • (6) • 7 • 8 • 9 • 10 • • 11 • 12 • 13 • 14 • 15 • 16 • 17 • 18 • 19 • 20 • • 21 • 22 • 23 • 24 • 25 • 26 • 27 • 28 • 29 • 30 • • 31 • 32 • 33 • 34 • 35 • 36 • 37 • 38 • 39 • 40 • • 41 • 42 • 43 • 44 • 45 • 46 • 47 • 48 • 49 • 50 • • 51 • 52 • 53 • 54 • 55 • 56 • 57 • 58 • 59 • 60 • • 61 • 62 • 63 • 64 • 65 • 66 • 67 • 68 • 69 • 70 • • 71 • 72 • 73 • 74 • 75 • 76 • 77 • 78 • 79 • 80 • • 81 • 82 • 83 • 84 • 85 • 86 • 87 • 88 • 89 • 90 • • 91 • 92 • 93 • 94 • 95 • 96 • 97 • 98 • 99 • 100 • • 101 • 102 • 103 • 104 • 105 • 106 • 107 • 108 • 109 • 110 • • 111 • 112 • 113 • 114 • 115 • 116 • 117 • 118 • 119 • 120 • • 121 • 122 • 123 • 124 • 125 • 126 • 127 • 128 • 129 • 130 • • 131 • 132 • 133 • 134 • 135 • 136 • 137 • 138 • 139 • 140 • • 141 • 142 • 143 • 144 • 145 • 146 • 147 • 148 • 149 • 150 • • 151 • 152 • 153 • 154 • 155 • 156 • 157 • 158 • 159 • 160 • • 161 • 162 • 163 • 164 • 165 • 166 • 167 • 168 • 169 • 170 • • 171 • 172 • 173 • 174 • 175 • 176 • 177 • 178 • 179 • 180 • • 181 • 182 • 183 • 184 • 185 • 186 • 187 • 188 • 189 • 190 • • 191 • 192 • 193 • 194 • 195 • 196 • 197 • 198 • 199 • 200 • • 201 • 202 • 203 • 204 • 205 • 206 • 207 • 208 • 209 • 210 • • 211 • 212 • 213 • 214 • 215 • 216 • 217 • 218 • 219 • 220 • • 221 • 222 • 223 • zobrazeny komentáře 151 až 180 z 6680 |
Reklama