|
||||||||||
• 1 • 2 • 3 • 4 • 5 • 6 • 7 • 8 • (9) • 10 • • 11 • 12 • 13 • 14 • 15 • 16 • 17 • 18 • 19 • 20 • • 21 • 22 • 23 • 24 • 25 • 26 • 27 • 28 • 29 • 30 • • 31 • 32 • 33 • 34 • 35 • 36 • 37 • 38 • 39 • 40 • • 41 • 42 • 43 • 44 • 45 • 46 • 47 • 48 • 49 • 50 • • 51 • 52 • 53 • 54 • 55 • 56 • 57 • 58 • 59 • 60 • • 61 • 62 • 63 • 64 • 65 • 66 • 67 • 68 • 69 • 70 • • 71 • 72 • 73 • 74 • 75 • 76 • 77 • 78 • 79 • 80 • • 81 • 82 • 83 • 84 • 85 • 86 • 87 • 88 • 89 • 90 • • 91 • 92 • 93 • 94 • 95 • 96 • 97 • 98 • 99 • 100 • • 101 • 102 • 103 • 104 • 105 • 106 • 107 • 108 • 109 • 110 • • 111 • 112 • 113 • 114 • 115 • 116 • 117 • 118 • 119 • 120 • • 121 • 122 • 123 • 124 • 125 • 126 • 127 • 128 • 129 • 130 • • 131 • 132 • 133 • 134 • 135 • 136 • 137 • 138 • 139 • 140 • • 141 • 142 • 143 • 144 • 145 • 146 • 147 • 148 • 149 • 150 • • 151 • 152 • 153 • 154 • 155 • 156 • 157 • 158 • 159 • 160 • • 161 • 162 • 163 • 164 • 165 • 166 • 167 • 168 • 169 • 170 • • 171 • 172 • 173 • 174 • 175 • 176 • 177 • 178 • 179 • 180 • • 181 • 182 • 183 • 184 • 185 • 186 • 187 • 188 • 189 • 190 • • 191 • 192 • 193 • 194 • 195 • 196 • 197 • 198 • 199 • 200 • • 201 • 202 • 203 • 204 • 205 • 206 • 207 • 208 • 209 • 210 • • 211 • 212 • 213 • 214 • 215 • 216 • 217 • 218 • 219 • 220 • • 221 • 222 • 223 • zobrazeny komentáře 241 až 270 z 6680 |
|
|||||
no i kdyz se vcera jela FIA GT v Brne(Gratulace TE za 2. misto), myslim, ze mluvim za vsechny, ze jsme radi, ze mame zlato... zlato v cem?? Spravny Cech (Moravak a Slezan) asi viiiiii!!! |
|||||
|
||||||
|
||||||
Ale starej se o sebe. ...jenom závidíš |
||||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
|
||||||
jedno-oky mezi slepejma, takze tahni odkad si prisel |
||||||
|
||||||
|
||||||
Je to v diskuzi - ted už na 4.stránce. |
||||||
|
|||||
Aspon pro někoho sem borec [ odkaz ] |
|||||
|
||||||
|
||||||
|
|||||
Na ranní procházce Paroubek náhle zakopl a upadl, ukázalo se, že to byla mrtvice. A protože podle hesla "Zdraví není byznys" neměla blízká nemocnice dostatek personálu, tak zemřel. Záhy stál před nebeskou branou a Svatý Petr ho přivítal: Vítej na Nebesích, ale dříve, než se tu usadíš, tak se zdá, že tu máme malý problém. Málokdy tu máme sociální demokraty a tak si nejsme tak úplně jistí, co s nimi." "To není žádný problém, prostě mě pusťte dál, jsem dobrý křesťan, jsem věřící." "Já bych tě rád pustil dál, ale mám pokyny přímo od Boha. Říká, že od zavedení nové politiky LEPŠÍ BUDOUCNOST PRO OBYČEJNÉ LIDI musíš strávit jeden den v Pekle a jeden den v Nebi. A potom si sám vybereš, kde chceš strávit Věčnost." "Ale já už jsem se rozhodl. Chci do Nebe!" "Lituji, ale taková jsou pravidla", odpověděl Petr. Odvedl Paroubka k výtahu a jeli dolů do pekla. Brána Pekel se otevřela a Paroubek se ocitl na krásné zelené louce. Připadal si tam jako v RáJi. Zelená tráva, slunce svítí, ale není moc horko. Vane mírný vlahý větřík. Všude jsou malé hospody s pivem, párky a ovarem stíněné šumícími stromy. Všude postávají slavní sociální demokraté, sám Willy Brandt ho vítá. Pod kaštanem diskutuje Lenin s Rozou Luxemburgovou. Všichni se volně procházejí,hrají kuželky a fotbálek. K obědu si dávají bifteky, grilovaná prasátka, šampáňo a plzeň. Sám ďábel přinesl Paroubkovi sklenici oroseného piva a kotletku. "Dej si jedno, Jirko!" "Ne, slíbil jsem že už nebudu pít a budu hubnout", odmítá Paroubek. "Tohle je peklo, synku. Tady můžeš jíst a pít co chceša neuškodí ti to, spíš prospěje." Jirka si tedy zavdá a zjistí, že se mu ďábel líbí, že je to fajn chlapík, který umí vyprávět peprné vtipy a provádět ostatním kanadské žertíky. Prostě přesně to, co mají socani rádi. Jako jsou třeba jejich vtípky a sliby protikorupčního balíčku, výplata 2.400 Kč seniorům ze zisků ČEZ, zvýšení mateřské, zvýšení dostupnosti a kvality zdravotní péče zrušením poplatků, prosazení zdanění a transparentního odměňování ústavních činitelů, zavedení majetkových přiznání pro majetky nad 10 milionů korun a tvrdý a důsledný boj s daňovými úniky a slib silného tlaku EU na zrušení daňových rájů. Všichni si to skvěle užívají a dřív než si to Paroubek uvědomí, je den pryč. Všichni se s ním bouřlivě loučí a mávají mu, když nastupuje do výtahu. Když se dveře výtahu znovu otevřou, je zase u bran Ráje a svatý Petr na něj čeká. "Tak a teď je čas na návštěvu Ráje", a otvírá mu bránu. A dalších 24 hodin je Jirka donucen trávit čas s partou čestných, vychovaných lidí, kteří mají rádi společnost, mluví o jiných věcech než o jídle, o penězích, a chovají se k sobě slušně a uctivě. Žádné hrubé vtipy nebo kanadské žertíky. Nejsou tam ani žádné hospůdky a i když je jídlo dobré, bifteky a ovárek to není. A všichni jsou chudí. Není tam nikdo, koho by znal. A navíc se k němu nikdo nechová jako k důležité osobě. "No tohle, na něco takového mě Fierlinger s Laušmanem nepřipravili. Ani Zeman se Špidlou se o tom nezmiňovali," říká si Paroubek. Den skončil a svatý Petr se vrátil. "Tak strávil jsi den v Pekle a den v Nebi. Teď si vyber, kde strávíš Věčnost." Ale Jirka dlouho nepřemýšlí a rozhoduje se: " Nikdy jsem si nemyslel, že tohle řeknu - víš Nebe bylo krásné, a tak... ale já si opravdu myslím, že patřím k přátelům do Pekla." Tak ho Petr odvede k výtahu a on jede stále dolů až do Pekla. Dveře výtahu se otvírají a on se ocitá uprostřed pustiny pokryté odpadky a toxickým odpadem. Vypadá jako poušť, ale je to ještě horší. Asi jako doly pod Krušnými horami. Je vyděšen, když vidí své přátele, oblečené v cárech, jak jsou přikováni k řetězu a sbírají do plastových pytlů odpadky při silnici. Sténají a vzdychají v bolestech, tváře a ruce zčernalé špínou. Ďábel přijde k Paroubkovi a dá mu ruku kolem ramen, ten se otřese a říká: "Já tomu nerozumím, byl jsem tu včera, všude sluníčko, travička zelená, pivo teklo proudem. Jen jsme se tak poflakovali a bylo to skvělé. A teď je tady pustina, všude jenom nepořádek a každý vypadá zbědovaně." Ďábel se na něj podívá, mazaně se usměje a řekne: "Jo holenku, včera to byla volební kampaň, dnes už jsi nás zvolil!" |
|||||
|
||||||
|
||||||
Díky. I když je mi jasný že asi tipicky termín nedodržej. |
||||||
|
||||||
|
||||||
Píšou 9.4. |
||||||
|
|||||
Kdy má pls vyjít další číslo Formulí?...nebo na kdy to tam aspon píšou? Já jenom že tohle číslo nikde nemůžu sehnat,tak abych věděl kdy si ho tady budu moct obědnat a aspon levnějc. Ani totiž ty debilové z redakce neodpovídaj(myslim redakce časáku),ale hlavně že ty maily maj. |
|||||
|
||||||
|
||||||
No žádná sláva to není. |
||||||
|
|||||
Je pls to nový číslo Formulí dobrý? Já jenom jestli je dobrý a mám si ho koupit a nebo jestli stojí za hovno. |
|||||
|
|||||
Už abych tam byla. To si ujít nenecháme! Zahájím odpočítávání... |
|||||
|
|||||
chystá se někdo na FIA GT do Brna?? |
|||||
|
|||||
Včera jsem zažila jeden z nejkrásnějších okamžiků svého fandění vůbec a to jsem ani nemusela vidět svého oblíbeného pilota vyhrát nějaký závod. Viděla jsem ale Jacquese Villeneuva nést olympijskou vlajku při zahájení OH ve Vancouveru. Byla to radost a moc krásné pocity, jsem moc ráda,že se v Kanadě těší takové úctě a popularitě. Svět závodů se tak na chvíli protnul se světem olympijským. |
|||||
|
||||||
|
||||||
18. ledna by Gillesi Villeneuvovi bylo 60 let. Myslím, že by ještě určitě někde závodil nebo se pohyboval okolo závodů. Láska jeho dětí a vzpomínky a vděčnost jeho fanoušků jsou však nesmrtelné. |
||||||
|
|||||
[ odkaz ] | |||||
|
|||||
Taky pěkný vozítko, Myšáku. Z té Škodovky Villeneveho jsem taky byla vykulená, když jsem to poprvé četla. Někde snad ten článek ještě najdu, bylo tam i kolik doláčů kanadských za něj dal a další podrobnosti. Půjdu po tom určitě, spešl pro Myšáka snad i výrobní číslo motoru vypátrám. |
|||||
|
|||||
[ odkaz ] | |||||
|
|||||
super diskuze o super autech. Celkem mě překvapujete, nestačím se divit, co ještě ta škodovka v minulosti nevyrobila. Ale vzpomínám si na tu tatrovku, taky super kousek |
|||||
|
|||||
[ odkaz ] Konkrétně je to napsáno v jeho životopise na těchto stránkách. |
|||||
|
||||||
|
||||||
No tak si to tedy přečti sám. Ve velké úctě k tomuto pilotovi bych si nedovolila nic o něm "kecat", spíše je toho hodně, co bych ráda o něm věděla... [ odkaz ] |
||||||
|
||||||
|
||||||
nekecej , to by me v zivote nenapadlo , to musel ale zit v Evrope kdyz si ju kupoval protoze se do Kanady potazmo do Ameriky ( maximalne na Kubu ) Skodovky oficialne nedovazely . |
||||||
|
|||||
Už jsem to tady asi psala, ale úplně prvním autem Gillese Villeneuva byla právě škodovka, kterou si koupil za peníze z brigád na stavbách. A takový pilot to byl,že? Ferrari ne, škodovka česká... |
|||||
|
|||||
A jestli to není ta předchůdkyně upíra.To označení prototypu už si nepamatuju a časák taky už vzal čas. Bohužel se tenkrát na to, co si kdo nebo co zaslouží nehrálo. |
|||||
|
|||||
podle meho nazoru , kdyz uz , tak si seriovou vyrobu zaslouzila skodovka 1100 GT |
|||||
|
|||||
k D@f: Tak to já zase nevím takové technické podrobnosti jako víš ty, ale asi takhle - v době vzniku filmu v 80. letech jsem na to auto koukala jako kdyby bylo z jiný planety, protože v 80. letech tady nic takovýho prostě k vidění nebylo. Ale dobrý je, že když jsem pátrala dál, zjistila jsem, že upír byl navržený podle opravdového prototypu škodovky z roku 1971 (tatínek měl časopis "Zápisník" se jmenoval a vycházel v 70. letech, kde byl vyfocený, ale v světle žluté barvě) , který se skutečně měl sériově vyrábět, ne být jen pouhou filmovou fikcí. Ale prostě podle toho, že "mráz přichází z východu" se všechno zmrazilo a zastavilo. No a to už jsme zase trochu někde jinde, když si představíš začátek 70. let a tohle auto, byla by to bomba určitě. Závodní auto už z něj nikdo asi nikdo neudělá, ta doba je asi už je bohužel nenávratně pryč, ale moc ráda se na ten film zase po letech podívám, nechám si svý ideály a zapomenu,že do něho zatejkalo, elektroinstalaci a tak ...Ale díky moc za nový info o upírkovi. |
|||||
|
|||||
Šárka: Ještě jsem zapomněl dodat, že "do auta" se nedalo jen tak nasednout, v podtatě se vyžadovala asistence dvou dalších pomocníků kteří tam řidiče následně "zavřeli" jelikož samotný řidič měl tak málo místa že to sám nedokázal... |
|||||
|
|||||
Šárka: Nemám nic proti tvému zalíbení k tomuto vozítku, ale myslím že si ho až příliš idealizuješ. Já byl v muzeu kde bylo vystavené a bavil se s jeho zaměstnancem (něco málo o jeho historii tam bylo i napsáno) zhruba 18 let od natočení filmu (teda přesně r.1999 kdy jsem ve Škodovce pracoval). Tak za prvé koncepce byla zastaralá už v době jeho vzniku, nehledě na celou řadu chyb dílenského zpracování (např. dveře vyklápějící se spolu snaprosto vizuálně otřesnou z několika různých období splácanou palubovkou přes které zatékalo, způsobovaly velké problémy s elektroinstalací i řízením, kolikrát byl problém auto byť i jen nastartovat), mělo obyč. sériový motor i 4rychlostní převodovku z tehdejší Š105 (teda obojí zoufalé) a že by se s tím dalo závodit je snad vtip. Za celou tu dobu auto nijak nevylepšili ani nepředělávali. Takže pokud máš nějaké info o tom, že by z toho téměř nepojízdného prototypu udělali nějaké solidní závodní auto (a netvrdím že se to nemohlo stát jelikož už uběhlo dalších 11 let), sem s nima! |
|||||
• 1 • 2 • 3 • 4 • 5 • 6 • 7 • 8 • (9) • 10 • • 11 • 12 • 13 • 14 • 15 • 16 • 17 • 18 • 19 • 20 • • 21 • 22 • 23 • 24 • 25 • 26 • 27 • 28 • 29 • 30 • • 31 • 32 • 33 • 34 • 35 • 36 • 37 • 38 • 39 • 40 • • 41 • 42 • 43 • 44 • 45 • 46 • 47 • 48 • 49 • 50 • • 51 • 52 • 53 • 54 • 55 • 56 • 57 • 58 • 59 • 60 • • 61 • 62 • 63 • 64 • 65 • 66 • 67 • 68 • 69 • 70 • • 71 • 72 • 73 • 74 • 75 • 76 • 77 • 78 • 79 • 80 • • 81 • 82 • 83 • 84 • 85 • 86 • 87 • 88 • 89 • 90 • • 91 • 92 • 93 • 94 • 95 • 96 • 97 • 98 • 99 • 100 • • 101 • 102 • 103 • 104 • 105 • 106 • 107 • 108 • 109 • 110 • • 111 • 112 • 113 • 114 • 115 • 116 • 117 • 118 • 119 • 120 • • 121 • 122 • 123 • 124 • 125 • 126 • 127 • 128 • 129 • 130 • • 131 • 132 • 133 • 134 • 135 • 136 • 137 • 138 • 139 • 140 • • 141 • 142 • 143 • 144 • 145 • 146 • 147 • 148 • 149 • 150 • • 151 • 152 • 153 • 154 • 155 • 156 • 157 • 158 • 159 • 160 • • 161 • 162 • 163 • 164 • 165 • 166 • 167 • 168 • 169 • 170 • • 171 • 172 • 173 • 174 • 175 • 176 • 177 • 178 • 179 • 180 • • 181 • 182 • 183 • 184 • 185 • 186 • 187 • 188 • 189 • 190 • • 191 • 192 • 193 • 194 • 195 • 196 • 197 • 198 • 199 • 200 • • 201 • 202 • 203 • 204 • 205 • 206 • 207 • 208 • 209 • 210 • • 211 • 212 • 213 • 214 • 215 • 216 • 217 • 218 • 219 • 220 • • 221 • 222 • 223 • zobrazeny komentáře 241 až 270 z 6680 |
Reklama